Overzicht Actueel

Doe mee aan het Data Driven Marketing Onderzoek 2019 én WIN een ticket (t.w.v. €245,-) voor de Customer Data Awards 2020

Data Driven Marketing Onderzoek 2019

Hoe volwassen is data driven marketing eigenlijk in Nederland? In hoeverre hebben organisaties een centraal klantbeeld op basis van data? Wat zijn struikelblokken en wat zijn de meest veelbelovende trends? Ben jij ook zo benieuwd? Doe dan mee aan het Data Driven Marketing Onderzoek 2019!

IK DOE MEE: GA NAAR DE ENQUÊTE

WIN 2 kaarten voor de Customer Data Awards 2020
De DDMA commissie Data, Decisions en Engagement brengt, voor het vierde jaar op rij, het data driven marketing landschap voor je in kaart. Dit is het enige onderzoek dat specifiek inzicht biedt in de stand van zaken in data driven marketing in Nederland. Daarom de oproep aan alle marketing experts om mee te doen. De enquête is vanaf vandaag in te vullen én het leuke is dat je ook nog eens kans maakt op een van de twee toegangskaarten, ter waarde van 245 euro per stuk, voor de DDMA Customer Data Awards 2020!

Wat levert het op?
Het optimaal inrichten van de datagedreven organisatie op strategisch en tactisch niveau is voor veel bedrijven nog steeds een uitdaging. Dit onderzoek biedt daar handvatten voor. Het laat zien hoe Nederlandse organisaties data inzetten bij interacties met de klant. Het geeft ook inzicht in de uitdagingen voor marketeers en waar de kansen liggen.

Deelname is anoniem en duurt slechts 5 minuten. Hoe meer deelnemers, hoe waardevoller de inzichten. Deel daarom deze uitnodiging met je marketingcollega’s en op Social Media!