Over DDMA
Robert van Geffen

Robert van Geffen

Robert van Geffen is Global Head of B2B Digital & Activation bij Philips en werkt daar al tien jaar in verschillende IT- en marketingfuncties. Voor zijn leidende rol bij de digitale transformatie die Philips de afgelopen jaren onderging ontving Van Geffen in 2015 de Digital Transformers Award en in 2016 de Digital Innovation of the Year Award.

“Vanuit mijn achtergrond in eHealth weet ik hoe belangrijk integriteit is voor bedrijven die data inzetten, en bewustwording daarvan is dan ook een van mijn focuspunten. Daarnaast wil ik ervoor zorgen dat DDMA via de verschillende commissies haar meerwaarde voor leden blijft vergroten en me hard maken voor meer aandacht voor digital marketing en data binnen het Nederlandse onderwijssysteem.”

 

 

Lucy van der Helm

Lucy van der Helm

Lucy van der Helm is co-founder De Combinatie van Factoren, per 1 april 2014 directeur van SIRE, brand activation specialist en reclamevrouw in hart en nieren. Sinds 2004 is Lucy actief binnen het DDMA-bestuur. Niet alleen als vertegenwoordiger van de sectie ‘bureaus’, maar zij is ook verantwoordelijk voor de financiën van DDMA. “DDMA is dé branchevereniging van Nederland waar iedereen die zich bezighoudt met directe communicatie zich uitstekend vertegenwoordigd ziet. Of het nu gaat om social media, data, post, huis-aan-huis, mobile marketing, search, cross media, lead generation, telecommerce en ga zo nog maar even door. DDMA is er voor het vakgebied. Een gebied dat onmisbaar is als kanaal bij het (kwantitatief en kwalitatief) bereiken van de consument. Op een manier die respect toont voor de consument: verleiden mag, misleiden niet.”

 

 

Patrick Jordens

Patrick Jordens

Patrick Jordens is oprichter van DMCC. “DDMA is een kanaaloverschrijdende branchevereniging, die staat voor professionele, integere, wervende dialoog tussen organisaties en consumenten. Het kanaaloverschrijdend karakter is direct ook de kracht van DDMA. Wij vertegenwoordigen dan ook niet één specifiek marketing/verkoopkanaal zoals bij andere brancheorganisaties. Juist door de variëteit aan leden is DDMA de enige vereniging die het hele speelveld kan overzien en die de krachten kan verenigen om een effectieve gesprekspartner te zijn in Den Haag en Brussel namens de hele sector.”

 

 

Pieter Meijer

Pieter Meijer

Pieter Meijer is op 21 juni 2016 benoemd als nieuw bestuurslid. Meijer is digital marketing specialist en CEO bij Pervorm.

“De urgentie van het gebruik van data is voor veel adverteerders nog niet vanzelfsprekend. Het gevolg is dat de consument advertising steeds meer buiten sluit waardoor het lastiger wordt om goede resultaten te blijven halen. Het tegengaan van deze ontwikkeling kan door de beter te acteren op verzamelde data in bijvoorbeeld communicatie of productontwikkeling. DDMA richt zich zowel op de mensen binnen een organisatie die op de achtergrond druk zijn met de eigen data als ook op de marketeer. Tussen die 2 groepen is er nog een te groot gat waardoor adverteerders niet het optimale rendement behalen.”

 

 

Finbar Hage

Finbar Hage

Finbar Hage is op 14 november 2017 benoemd als nieuw bestuurslid. Finbar is werkzaam als Head of Data and Analytics bij Rabobank Nederland.

“Het is mijn rol om te zorgen dat de data werkt voor een onderneming als de Rabobank. Data zorgt dat wij relevant kunnen zijn voor onze klanten. Relevant in de kern van onze dienstverlening; door risico’s herkennen en op waarde schatten. Maar natuurlijk ook relevant in onze rol als grote adverteerder.

DDMA helpt mij en de Rabobank al jaren om de balans te bewaken. De balans tussen mooie dingen doen met data en behoud van het absolute vertrouwen van de klant dat zijn of haar data bij ons veilig is. “