Ons klantenbestand is divers. Niet alleen in het gebruik van onze software en de toepassingsmogelijkheden, maar ook in de branches waarin deze organisaties werkzaam zijn. In de e-commerce moet je denken aan Pure players, Retailers (clicks & bricks),Travel & Toerisme, Cultuur, Media & Entertainment. Kortom, organisaties die hun producten en diensten online vermarkten, aanbieden en verkopen. Daarnaast hebben we ook een grote footprint in de B2B: Zakelijke dienstverleners, Groothandels, Producenten en natuurlijk ICT- en SaaS-bedrijven, zoals wijzelf gebruiken Spotler software in hun dagelijkse marketingactiviteiten.
Data Driven Marketing Software
Vanuit één databron al je marketingkanalen integreren om zo de juiste boodschap via het juiste kanaal op het juiste moment bij de ontvanger aan te bieden, is de belofte die we doen met. En niet alleen dat. Het klantgedrag via al je marketingkanalen, verrijkt deze data immers ook. Zo werk je met de Spotler oplossingen met de meest actuele inzichten, zodat je je data altijd verder kunt optimaliseren voor nog relevantere marketingcommunicatie.
Motivatie lidmaatschap
Spotler hecht grote waarde aan professioneel en veilig werken. Het waarborgen van data security voor klanten en de privacy van personen in de databases van Spotler klanten, heeft bij Spotler een hoge prioriteit. Dat is de reden geweest om de organisatie ISO 27001 te certificeren én daarom is de organisatie als lid verbonden aan de DDMA.
Daarnaast hechten we er grote waarde aan om actief te participeren in discussies die binnen de branche gevoerd worden over zaken als regelgeving, security en de technische aspecten van het verzenden van e-mail en het omgaan met (klant)data. Ook kennisdeling vanuit Spotler over de sector vinden we belangrijk, evenals de verdere professionalisering van het (marketing) vakgebied door onderzoek en publicaties. Het lidmaatschap van de DDMA zorgt ervoor dat Spotler dicht bij de industrie staat en stelt ons in staat om kennis te delen met andere leden van de branchevereniging.