Overzicht Leden

Randstad Groep (kennispartner)

Motivatie
Randstad wil goed op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van digitale innovaties, customer experience, data en privacy. Door het DDMA-Kennispartnerschap kunnen we onze eigen expertise op het gebied van digital marketing en artificial intelligence (AI) delen met andere organisaties. Ook kunnen we zelf kennis opdoen via de netwerk bijeenkomsten. Daarnaast zien we door deelname aan de DDMA commissies een mooie kans voor Randstad-collega’s om zich in hun vak verder te ontwikkelen. De eerste leerzame samenwerking met de DDMA is al ervaren door verschillende Product Owners, CRM en e-commerce specialisten.

Kennispartner sinds 2019

Met ruim 4 duizend collega’s helpen we wekelijks 85.000 mensen aan werk. Als marktleider in HR-dienstverlening zetten we al 60 jaar de mensen centraal. Of je nu op zoek bent naar een baan, of naar die ene nieuwe medewerker. Bij Randstad willen we weten wie je bent en wat je drijfveren zijn. De wereld om ons heen verandert razendsnel. De 24-uurs economie, globalisering en robotisering zijn ontwikkelingen die impact hebben op hoe we leven, wonen en werken. Binnen deze verandering denken we graag met je mee hoe je invulling kan geven aan het werk van morgen en in de toekomst.