Overzicht Leden

New Skool Media

Motivatie lidmaatschap
Als Formule1 je passie is of reizen, zelfmaakmode, vorstenhuizen of je bent een ambitieuze thuiskok: je wil jezelf kunnen onderdompelen in fantastische verhalen. Geïnspireerd worden bij de uitoefening van je hobby. Op ideeën gebracht worden en samenkomen met andere liefhebbers. Het is dus aan ons, als uitgever, als makers, om deze mensen het allerbeste op hun interessegebied te leveren en in communities bij elkaar te brengen, zodat ze alles over hun gedeelde passie kunnen beleven. Dat doen we door slimme technieken en data driven marketing. En het liefst ook in samenwerking met succesvolle (online) specialistische partners en internationale uitgevers.

De New Skool Media-filosofie begint en eindigt bij de gebruiker. Miljoenen mensen hebben hobby’s, passies, interesses. Mensen die alles over hun passie willen weten. Díe mensen zijn de doelgroep van New Skool Media. Wij zijn dé special interest-uitgever van Nederland. En zien het als ons doel om verantwoordelijkheid én voortouw te nemen in de verdere ontwikkeling van de magazine publishing-branche.

www.newskoolmedia.nl/
Lid sinds 2021

New Skool Media is een toonaangevende en kerngezonde Nederlandse magazine-publisher die bewijst dat het exploiteren van media-merken zeer succesvol, rendabel en ook leuk is; zolang er maar een duidelijke koers is. Dit geven we vorm door keuzes te maken, ons te richten op niches en onze loyale klanten altijd centraal te stellen. Daarmee zijn we de meest stabiele en professionele publisher van Nederland. Onze kracht is dat we werken met de allerbeste mensen die over een stevige dosis vakkennis beschikken, passie hebben voor het vak en de vrijheid hebben om hun kwaliteiten te benutten en eigen initiatieven te starten.

Terug naar het begin. Startpunt was de acquisitie, in 2014, van een flink aantal special interest tijdschriftmerken met kwaliteitscontent, zoals Knipmode, KIJK, Fiets, Beleggers Belangen, Delicious. en Vorsten. Inmiddels heeft New Skool Media een zeer gevarieerde mix aan mediamerken met één cruciale overeenkomst: al deze special interest-merken nemen een grote rol in het leven van de gebruikers, de lezers, die zeer gepassioneerd zijn over het onderwerp. Hoe? Door middel van loyale communities.