Overzicht Leden

Maileon Benelux

Motivatie lidmaatschap
Maileon is ontwikkeld vanuit strenge Duitse normen op gebied van privacy en security, en gaat verder dan de AVG van organisaties vereist. Zo zijn er verschillende consent-niveaus en kan usertracking op campagne niveau worden in- of uitgeschakeld. Persoonlijke data kan automatisch verwijderd worden na gebruik bij een verzending, zodat gevoelige data zo kort mogelijk in Maileon’s database opgeslagen wordt. Wij vinden de DDMA DE brancheorganisatie om lid van te zijn om kennis te delen en te sparren met gelijkgestemden omtrent privacy en security.

www.maileon.nl
Lid sinds 2020

Maileon Benelux is exclusief distributeur van Maileon e-mailmarketing software en in Augustus 2019 opgericht door Bjorn van Breemen en Menno Worst vanuit de overtuiging dat er een nieuwe innovatieve speler nodig is in de Benelux markt. In de huidige aanbieders van e-mail marketing software (ESP’s) misten Bjorn en Menno altijd wel wat: niet flexibel genoeg, performance issues, te duur of een oninteressant verdienmodel. Na een uitgebreid RFP traject met andere Europese spelers zijn ze bij het Duitse Maileon terecht gekomen. Maileon is gebouwd door het Duitse Xqueue, die sinds 2003 actief is in het bouwen van e-mailmarketing oplossingen. In 2015 is Maileon gelanceerd; een compleet nieuw gebouwde, modulaire applicatie gebaseerd op 12 jaar ervaring, met hedendaagse technieken. Dit zorgt ervoor dat Maileon wendbaar is, zeer snel innovaties kan implementeren en maatwerk zonder problemen kan uitrollen. En daarmee agencies en hun klanten naar volle tevredenheid kan bedienen. Dit doet Maileon voor 3.000+ accounts in 10 landen met meer dan 100 partners en meer dan 10.000 gebruikers.