Overzicht Leden

Lidl Nederland

Motivatie lidmaatschap
Jaren geleden was het het enige klantcontact het contact tussen de kassamedewerker en de klant. In de huidige (gedigitaliseerde) tijd zijn de mogelijkheden om met klanten in contact te treden legio. De klantverwachtingen zijn in de loop van de jaren dan ook veranderd en het aantal contacten dat wij als retailer met onze klant hebben zijn niet alleen vereenvoudigd, maar ook verveelvoudigd. Van webshop tot customer care en van kassa tot nieuwsbrief, alles is een datapunt geworden. Wij stelden onszelf de vraag: “Wat kun je nu met al deze data? En wat mag je er mee?” De zoektocht naar het antwoord hierop leidde ons tot DDMA.

Lidl Nederland is de derde supermarkt van Nederland en in ruim 20 jaar uitgegroeid tot 420 winkels overal door het land. Meer dan de helft van de Nederlanders doet wel eens boodschappen bij Lidl, waarvan het merendeel uit gezinnen bestaat. Nederland heeft ons leren kennen als supermarkt met ‘de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs’. En we werken iedere dag met meer dan twintig duizend collega's aan de verbetering van onze producten en diensten.