Overzicht Leden

Fma Digital

Motivatie lidmaatschap
Door het gebruik maken van data kun je je marketing fact based maken en de klant een persoonlijke, unieke beleving bieden. DDMA helpt met haar expert commissies tot inspireren en informeren over de (on)mogelijkheden van de nieuwste ontwikkelingen. En minstens zo belangrijk helpt de DDMA met het interpreteren van regels op het gebied van data en dus privacy. Als brancheorganisatie zitten ze in de voorhoede van deze ontwikkelingen en informeren de leden hier heel goed over

fmadigital.eu
Lid sinds 2013

fma biedt als Media Auditor verschillende diensten aan adverteerders.
• De Digital Performance Audit (DPA) analyseert en meet in hoeverre de digitale campagnes van adverteerders goed werken en marketing roi gedreven zijn ingekocht. DPA geeft fact-based advies hoe dit verbeterd kan worden.
• Mediabureau pitch begeleiding van fma betekent begeleiding van de media adviesbureau keuze, waarbij de adverteerder volledig ‘ontzorgd’ wordt om op basis van een strak proces en objectieve criteria een goede keuze te maken.
• De financial assessment geeft antwoorden op alle transparantie problemen waar een adverteerder mee geconfronteerd wordt. Ook worden de werkprocessen, de algemene werking van het bureau, de check van het huidige contract én een heldere rentabiliteitsanalyse meegenomen in de audit.
Daarnaast biedt fma een KPI model en trainingen aan.