Overzicht Leden

Annalect

Motivatie lidmaatschap
Het is onze missie om onze klanten te helpen data-gedreven marketing resultaten te behalen en dat doen we met de beste data-, technologie- en analyseoplossingen. Dit sluit goed aan bij de missie van DDMA en het idee dat ‘data de sleutel [is] tot innovatie, relevante producten en goede dienstverlening’. We hebben bij Annalect kennisdeling hoog in het vaandel staan en we denken dat DDMA ons daar een heel goed platform voor aanbiedt.

www.annalect.nl/
Lid sinds 2021

Annalect Nederland is onderdeel van Omnicom, een van de grootste mediaholdings ter wereld. Bij Annalect Nederland is het onze missie om onze klanten te helpen datagedreven marketingresultaten te behalen met de beste data-, technologie- en analyseoplossingen. Onze kernoplossingen omvatten consumenteninzichten, marketingmixmodellering en multi-touch attributie.

Annalect heeft Omni ontwikkeld, het toonaangevende platform voor marketingorkestratie en inzichten in de branche, ondersteund door een decennium van innovatie en ontwikkeling. Het is open, flexibel en toegankelijk - gebouwd om technologie-, data- en leverancieronafhankelijk te zijn - en levert betere resultaten op voor onze klanten.

Als Google Partner hebben we veel adverteerders geholpen bij het implementeren van Google Marketing Platform. Of het nu gaat om Campaign Manager 360, Display & Video 360, Search Ads 360 of Google Analytics 360, onze experts zorgen ervoor dat merken maximale waarde halen uit hun Google-technologie.