Onze leden over DDMA

Onze leden over DDMA

"Met data creëer je een betere klantervaring. DDMA maakt van data voornamelijk iets moois door kennisuitwisseling."

Machiel Bolhuis Eneco

"Data heeft enorme toegevoegde waarde om persoonlijk en relevant klantcontact te hebben via meerdere kanalen. Met een actieve ledengroep zorgt DDMA voor kennisdeling op actuele thema's en verbinding tussen professionals. Dit sluit ook volledig aan op de waarden binnen de Randstad Groep."

Sabina Wouda Randstad Groep Nederland

‘'Brede en slimme inzet van data stelt ons in staat relevante content per doelgroep zichtbaar en persoonlijk te maken, wat leidt tot hogere conversies. DDMA geeft meerwaarde door kennis(deling) en inspiratie.’'

Leo van der Zalm Het Nederlandse Rode Kruis

“Met het juiste gebruik van data kunnen we onze klanten steeds beter helpen met mooiere en relevantere interacties. DDMA helpt ons daarin met inspiratie vanuit andere industrieën, en een netwerk om te bespreken wat goede toepassingen zouden zijn.”

Kevin Duijndam KLM Royal Dutch Airlines

''Met data kun je zoveel moois, belangrijk is dat het op de juíste manier wordt gebruikt: DDMA zorgt ervoor dat die inzichten wijdverspreid worden. Tevens biedt DDMA ons de kans om met andere professionals in onze branche te kunnen sparren, discussiëren en zo het vak naar een hoger niveau te tillen.''

Marit Hendriksen Nochii Online Marketing

"Wij maken van data iets moois door transparant te zijn over wat Engie met data doet en te gebruiken om klanten te helpen. DDMA helpt van data iets moois te maken door guidance te geven met bijvoorbeeld best practices en het Privacy Waarborg keurmerk."

Agnes de Putter Engie Retail Nederland B.V

"Door gebruik van data verzamelen wij verhalen en maken wij van data iets moois. DDMA helpt de punten op de i te zetten bij het verzamelen van deze data."

Ankie Yap KWF Kankerbestrijding

"Data laat op objectieve wijze zien dat websites verbeterd kunnen worden. DDMA maakt van data iets moois door events zoals de NL CRO Awards en thought leadership zoals het maturity model."

Bas Jansen Google

"Data helpt ons relevant te zijn voor klanten. DDMA biedt ons inspiratie en een netwerk."

Britt Koning ING Bank

"Door het gebruik van data kun je iedere klant een persoonlijke, unieke ervaring bieden. DDMA helpt met het interpreteren van regels op het gebied van o.a. data en behartigt de belangen van de sector."

Melle van Diepen Nuon

"Van klantdata kun je gave informatie scheppen en hen beter laten functioneren. DDMA biedt scherpte in welke data op welke manieren te gebruiken is."

Frank Overbeek Orange Valley

"Met data kun je klantervaringen overtreffen! DDMA maakt van data iets moois met de commissie CRO die klantervaringen optimaliseren."

Jurjen Jongejan ISM E-company

"Ik gebruik data om mensen de beste ervaring te bieden. DDMA helpt om data op een verantwoorde manier in te zetten & kennis te delen via hun netwerk."

Kevin Laan Oogst

"DDMA laat opdrachtgevers niet de onmogelijkheden maar mogelijkheden zien."

Michael Aal Bull marketing

"Ik gebruik data om relevante journeys voor klanten te ontwikkelen. DDMA ondersteunt mij hierbij door relevante vakmail te delen en me de mogelijkheid te bieden in contact te komen met vakgenoten."

Michiel van Gaalen Sallyknows B.V.

Bekijk hier onze leden

Bekijk hier onze leden