Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Conversion Rate Optimisation
Nieuws |

Inschrijving DDMA Experimentation Heroes 2023 geopend

Op dinsdag 31 oktober wordt het beste werk in experimentation en optimisation bekroond tijdens DDMA Experimentation Heroes 2023 (voorheen Dutch CRO Awards). Ambitieuze Experimentation-specialisten kunnen vanaf vandaag een case indienen in 3 categorieën: Conversie, Experimentation Culture en Omnichannel. Daarnaast wordt de Lindeboom Heroes-prijs uitgereikt aan…
Lees meer
Conversion Rate Optimisation DDMA
Nieuws |

Commissie Conversion Rate Optimisation verder als Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Conversion Rate Optimisation (CRO) gaat onder een nieuwe naam verder: de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation. De Commissie richt zich op het bewijzen van de waarde van datagedreven experimenteren als middel voor een gefundeerde besluitvorming binnen organisaties.
Lees meer
Conversion Rate Optimisation
Opname |

CRO Award winnaar aan het woord: Beter Bed over hun prijswinnende conversie-case

Op 16 maart 2023 organiseerde de DDMA Commissie CRO een Digital Talk met daarin de winnaar van de Conversie Award van de CRO Awards: Beter Bed. Jaap van den Broek, UX/CRO Specialist bij Beter Bed vertelde ons alle ins en outs over deze prijswinnende case.…
Lees meer
Conversion Rate Optimisation DDMA Digital Analytics
Nieuws |

Emerce en DDMA in partnerschap op kennisdomein online conversie en analytics

Emerce en DDMA gaan samenwerken op het gebied van kennisdeling in het domein van online conversie en analytics.
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Conversion Rate Optimisation Creative
Artikel |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2023 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2023 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Waar moet je juist wel in investeren als het economisch even minder gaat? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Conversion Rate Optimisation Creative
Artikel |

2023’s biggest trends in data-driven marketing according to the DDMA committees

What developments will significantly change the work of marketers, lawyers and data specialists in 2023? What innovations can’t be missed? What kind of investments are necessary during economic slowdowns? As every year, the DDMA committees list the biggest trends in data-driven marketing for the new…
Lees meer
Conversational AI Conversion Rate Optimisation DDMA
Nieuws |

De DDMA Commissies Conversational AI en CRO krijgen versterking

De DDMA Commissies Conversational AI en CRO krijgen versterking met maar liefst 3 leden. Robin Hogenkamp, Senior Business Consultant CX bij VodafoneZiggo, Robin Sellaiyah, Optimization Lead bij Philips, en Martijn van Oosten, Lead Conversion Optimization bij Nationale Postcode Loterij, treden per direct toe tot de…
Lees meer
Conversion Rate Optimisation
Nieuws |

Beter Bed, VodafoneZiggo, Kruitbosch en Lobbes.nl winnen DDMA Dutch CRO Awards

Donderdag 3 november, Amsterdam – DDMA maakt vandaag de winnaars van de DDMA Dutch CRO Awards 2022 bekend. VodafoneZiggo, Beter Bed, en Kruitbosch vielen in de prijzen in respectievelijk de volgende categorieën: Conversie (2 winnaars), Experimentation Culture en Traffic Generatie. Lobbes.nl trok tijdens de uitreiking…
Lees meer
Conversion Rate Optimisation
Interview |

Hoe kun je doorlopend innoveren binnen CRO?

Bij CRO draait alles om groei. Groei door optimalisatie en innovatie. CRO als discipline groeit ook en is dus volop in ontwikkeling. Daarom is het belangrijk om als CRO-organisatie doorlopend te optimaliseren en te innoveren, aldus Maurice Beerthuyzen, Managing Consultant bij Clickvalue (sponsor van de…
Lees meer
Conversion Rate Optimisation
Artikel |

3 steps to determine the maturity of your CRO strategy

Until very recently, you could define conversion rate optimization (CRO) as the practice of increasing the percentage of users who perform a desired action on a website, such as buying a product or service, signing up for a newsletter, or simply clicking on certain links.…