Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer

test

dfsaf sfdsfsdf sadfasf sadfasdf sdaf dsfadf Ook interessant
Lees meer
E-mail
Onderzoek |

De GDMA International Email Benchmark: de verschillen per sector

E-mailmarketing blijft een krachtig middel voor het bereiken van je doelgroep. De cijfers kunnen per sector echter verschillen. In dit eerste artikel van een 3-delige reeks over de resultaten van de GDMA International Email Bechmark gaan we in op de trends die we per sector…
Lees meer
Digital Analytics
Artikel |

Unlocking the Power of Real-Time Data Across Industries

In today’s fast-paced digital world, real-time data is transforming how businesses operate, enhancing customer experiences, driving marketing success, and building trust. This dynamic data enables companies across various industries to immediately respond to customer behaviors and market changes, creating a competitive edge. Let’s explore how…
Lees meer
Search
Nieuws |

Ticketverkoop voor Friends of Search 2025 gestart – Early bird-tickets nu verkrijgbaar!

Amsterdam, donderdag 5 september 2024 – Op 13 maart 2025 organiseren brancheverenigingen DDMA en VIA Nederland de 12e editie van Friends of Search, in de Kromhouthal in Amsterdam. Early Bird-tickets voor het congres zijn verkrijgbaar via: shop.friendsofsearch.com.
Lees meer
Digital Services & Markets Act Legal Social Media
Artikel |

TikTok trekt beloningsprogramma terug om te voldoen aan de Digital Services Act (DSA)

Begin augustus heeft TikTok toegezegd het TikTok Lite Rewards-programma permanent terug te trekken uit de Europese Unie. Dit was een reactie op de formele procedure die in het voorjaar door de Europese Commissie werd gestart. Dit is een interessante ontwikkeling aangezien een digitaal programma voor…
Lees meer
Digital Analytics
Artikel |

Clean Data, Clear Vision: Unlock the Power of Self-Serve Data and Analytics

Building and maintaining a strong self-serve analytics program is essential for top-performing companies. But not all businesses make it a priority. In conjunction with Women in Analytics, Amplitude hosted a three-part webinar series to tackle that issue and other challenges:
Lees meer
Experimentation & Optimisation
Interview |

Exerimentation Hero in Focus: Daan van Vliet, Pioneering Experimentation at Alleo

As Experimentation Heroes 2024 approaches, we continue our series by interviewing experts in the field who exemplify what it means to be a true Experimentation Hero. Today, we have a conversation with Daan van Vliet, who recently joined Alleo in a growth-focused role.
Lees meer
Artificial Intelligence Data, Decisions & Engagement Digital Analytics
Artikel |

Shall we not talk about AI for once? Likely your data set is not ready for it. Just not yet.

Did you happen to see the Netflix documentary about Fyre, the once in a lifetime luxury music festival in the Bahamas? In case you missed it, the overhyped festival, a supposed mix between Coachella and Burning Man, ended up becoming “The Greatest Party That Never…
Lees meer
Creative DDMA Post Search

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Creative en Search

De DDMA Commissies Post, Creative en Search hebben versterking gekregen. Olaf van Rijn, Business Development bij Whooz, Saskia Priester, Marketing Consultant & UX Designer bij Harvest Digital, en Ryan Peerkhan, directeur en performance marketeer bij Ascend Online, zijn recentelijk toegetreden tot een van de commissies.…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Drie nieuwe leden in de DDMA Commissie E-mail

De DDMA Commissie E-mail heeft drie nieuwe commissieleden. Laura Wijnands, marketing automation specialist bij Bikkelhart, Maartje Janssen, customer journey consultant bij Yellowgrape, en Tom Blijleven, director of marketing operations bij Spotler, maken per direct deel uit van de commissie. Laura treedt toe als commissievoorzitter.