Overzicht Events

Search Marketing Thursday: Trends in Search Advertising

Onlangs publiceerde DDMA & IAB Nederland het Nederlandse Search onderzoek 2018 uitgevoerd door Deloitte. Tijdens het event Search Marketing Thursday op donderdag 8 november gaan we dieper in op de resultaten van dit onderzoek en worden een aantal relevante cases besproken. Ben je benieuwd naar het onderzoek? Kom naar Search Marketing Thursday waar we de status quo & trends in Search Advertising gaan bespreken!

Sprekers

  • Ivo Lindhout van Squeezely– ‘Hoewel een Data Management Platform het meest krachtige is op het moment dat je historische data hebt, zien wij Search vaak als eerste touchpoint’ aldus Ivo Lindhout. In zijn presentatie vertelt die hoe je bestaande (klant)data gebruikt voor toekomstige search campagnes en hoe search onderdeel kan zijn van de customer journey.
  • Joep Peeters & Kevin Gloudemans, SEA specialisten bij Happy Idiots – Zij presenteren een case waarin feed-based marketing als maatwerk is toegepast voor A-Z barbecue. Door weerdata dynamisch te integreren in zowel de campagnes als de website van de klant hebben ze een omzetgroei van 16% gerealiseerd. Zij leggen je uit hoe je een campagne bouwt op basis van hypotheses en inzichten uit historische data analyses.
  • Twan Hurkmans, conversational Specialist bij Greenhouse Group– Twan zal uitleggen wat de rol gaat zijn van search op het gebied van conversational, dat het speelveld van search veel verder gaat dan enkel het claimen van featured snippets en hoe chatbots en zoekmachines meer en meer naar elkaar gaan groeien.

Aanmelden voor deze sessie kan via deze link.

Let op: Claim snel je ticket, want er zijn maar 55 plekken beschikbaar voor deze sessie! op=op

DDMA & IAB Nederland hanteren een no-show fee* van € 50,-. *Mocht je onverhoopt niet aanwezig kunnen zijn, annuleer dan je ticket of stuur dan een e-mail naar info@iab.nl. Kosteloos annuleren kan tot 24 uur voor aanvang van het evenement. Een collega sturen in jouw plaats kan natuurlijk altijd.