Overzicht Events

Search Marketing Thursday: Trends in Search Advertising

Midden oktober publiceren DDMA & IAB Nederland het Nederlandse Search onderzoek 2018 uitgevoerd door Deloitte. Tijdens het event Search Marketing Thursday op donderdag 8 november gaan we dieper in op de resultaten van dit onderzoek en worden een aantal relevante cases besproken. Ben je benieuwd naar het onderzoek? Houd dan onze website in de gaten en kom naar deze Search Marketing Thursday waar we de status quo & trends in Search Advertising gaan bespreken!

Sprekers

  • Ivo Lindhout van Squeezely
  • Joep Peeters & Kevin Gloudemans, SEA specialisten bij Happy Idiots – Zij presenteren een case waarin feed-based marketing als maatwerk is toegepast voor A-Z barbecue. Door weerdata dynamisch te integreren in zowel de campagnes als de website van de klant hebben ze een omzetgroei van 16% gerealiseerd. Zij leggen je uit hoe je een campagne bouwt op basis van hypotheses en inzichten uit historische data analyses.
  • Overige sprekers volgen later!

Aanmelden voor deze sessie kan via deze link.

Let op: Claim snel je ticket, want er zijn maar 55 plekken beschikbaar voor deze sessie! op=op

DDMA & IAB Nederland hanteren een no-show fee* van € 50,-. *Mocht je onverhoopt niet aanwezig kunnen zijn, annuleer dan je ticket of stuur dan een e-mail naar info@iab.nl. Kosteloos annuleren kan tot 24 uur voor aanvang van het evenement. Een collega sturen in jouw plaats kan natuurlijk altijd.