Overzicht Events

DDMA Non-profit member meetup: Databasemarketeers

Hoe kan je social media data inzetten voor jouw doel? RNW Media en Digital Power hebben een social listening methodologie ontwikkeld, waarbij ze real-time social media data analyseren, rapporteren en inzetten. Het Data Matatu Project biedt belangenorganisaties in Oeganda, Kenia, Nigeria en India digitaal bewijs over de behoeften en meningen van jonge mensen. Ze vertellen o.a. hoe deze methodologie ontwikkeld is, hoe de data gerapporteerd wordt en hoe dit project onderdeel is van hun lange termijn social listening strategie.

Databasemarketeers en data specialisten (werkzaam bij non-profits) komen drie keer per jaar bij elkaar om kennis te delen, ervaringen op te doen en te leren over nieuwe ontwikkelingen op het gebied van o.a. datamanagement, juridische regelgeving en werkprocessen. Deze DDMA non-profit member meetups zijn uitsluitend bestemd voor non-profit DDMA leden.

Wil je meer weten over deze bijeenkomsten? Kijk dan bij de ‘commissie updates’ op onze non-profit pagina of stuur een e-mail naar programmamanager non-profit Esther van de Bovenkamp (esthervandebovenkamp@ddma.nl). Zij vertelt je er graag meer over!