Overzicht Events

Online Masterclass Privacy – Adverteren op social media

Sociale media zijn niet meer weg te denken als marketingkanaal, maar de bestaande regels zijn er niet voor geschreven. Dat vergt wat interpretatie. Bijvoorbeeld om vragen te beantwoorden als wie is verantwoordelijk? En wat zijn de regels voor retargeting? Tijdens deze DDMA Online Masterclass  op donderdag 17 december praten we je helemaal bij over de laatste ontwikkelingen en blikken we vooruit op lopende trajecten in Brussel en Den Haag.

Inhoud
Tijdens de DDMA Online Masterclass Privacy – Adverteren op social media vertellen we je in 2,5 uur alles over de wetten en regels rondom adverteren op sociale media. Ook staan we stil bij relevante besluiten van toezichthouders en uitspraken van rechters in binnen- en buitenland. Aan de hand van praktijkcases komt de theorie tot leven en krijg je informatie die direct toepasbaar is voor jouw marketingpraktijk. Er is ruim voldoende tijd om vragen te stellen en ervaringen uit te wisselen.

Na deelname ontvang je een certificaat om aan je CV en LinkedIn toe te voegen.

Stuur je vragen in
Praktijkcases zijn het beste lesmateriaal. Heb je concrete vragen die je graag wil behandelen tijdens de masterclass? Stuur je vraag dan in via het aanmeldformulier. We zullen de vraag dan – geheel anoniem – verwerken in het programma.