De Digitale Transformatie van Unicef
Unicef vertelt samen met hun partner Accenture hoe zij de Digitale Transformatie van Unicef hebben vormgegeven afgelopen jaar. Het gaat over de implementatie van Microsoft Dynamics, welke een aantal maanden geleden is gelanceerd. We blikken terug vanuit het perspectief van Data-gedreven marketing en Stel de donateur centraal en krijgen meer te horen over de diverse multidisciplinaire scrumteams die deze transformatie hebben mogelijk gemaakt.
Tijdens deze invite only sessie, delen vakexperts in een informele setting kennis en ervaringen. De (digitale) locatie wordt nog bekend gemaakt.
Over de non-profit member meetups Hoofden Fondsenwerving:
DDMA organiseert voor hoofden fondsenwervers drie tot vier keer per jaar een member meetup onder de noemer ‘Haardvuursessie’. Deze bijeenkomsten staan in het teken van onderlinge kennisdeling en zijn uitsluitend voor hoofden fondsenwervers die werkzaam zijn bij DDMA non-profit leden. Werk je bij een non-profit en lijkt het je interessant? Stuur een email naar Sanne Fontaine via sannefontaine@ddma.nl