Overzicht Events

Non-profit member meetup: Hoofden Fondsenwerving

De Digitale Transformatie van Unicef

Unicef vertelt samen met hun partner Accenture hoe zij de Digitale Transformatie van Unicef hebben vormgegeven afgelopen jaar. Het gaat over de implementatie van Microsoft Dynamics, welke een aantal maanden geleden is gelanceerd. We blikken terug vanuit het perspectief van Data-gedreven marketing en Stel de donateur centraal en krijgen meer te horen over de diverse multidisciplinaire scrumteams die deze transformatie hebben mogelijk gemaakt.

Tijdens deze invite only sessie, delen vakexperts in een informele setting kennis en ervaringen. De (digitale) locatie wordt nog bekend gemaakt.

Over de non-profit member meetups Hoofden Fondsenwerving:

DDMA organiseert voor hoofden fondsenwervers drie tot vier keer per jaar een member meetup onder de noemer ‘Haardvuursessie’. Deze bijeenkomsten staan in het teken van onderlinge kennisdeling en zijn uitsluitend voor hoofden fondsenwervers die werkzaam zijn bij DDMA non-profit leden. Werk je bij een non-profit en lijkt het je interessant? Stuur een email naar Sanne Fontaine via sannefontaine@ddma.nl

Sprekers & talks

Marjolein GroenendijkMarjolein GroenendijkMember of the Management Board - Unicef NL

Marjolein Groenendijk heeft commerciële-, digitale- en leidinggevende vaardigheden en draagt graag verantwoordelijkheid voor het verbeteren van de klantreis en omzet bij een maatschappelijke organisatie als UNICEF. Zij behaalt resultaten door vanuit verbinding draagvlak te creëren bij externe en interne stakeholders, richting te geven op de gewenste verandering op basis van klantinzichten en door het creëren van zelfstandige diverse teams. Opgegroeid in een technische ondernemersfamilie, ontwikkelde zij al vroeg een passie voor klanten en technologie. In al haar banen was ze verantwoordelijk voor het ontwerpen, verkopen, leveren en servicen van innovatieve High Tech diensten. Altijd strevend naar de beste klantervaring waarbij klant feedback continu input levert om de klantreis te verbeteren. Als people manager heeft zij leiding gegeven aan ontwerp-, marketing-, verkoop- en operationele teams met tussen de 30 en 300 medewerkers. Tevens heeft zij meerdere verandertrajecten en reorganisaties geleid. Als directie lid van een ICT- adviesbureau had zij marketing, verkoop en organisatie advies in portefeuille. Sinds april 2020 zit zij in het Management Team van UNICEF en is verantwoordelijk voor een team van 30 medewerkers werkzaam bij marketing, fondsenwerving en klanten service.

Elly van den BergeElly van den BergeManager marketing operations - Accenture