Overzicht Events

Digital Talk: Wat kun je als merk met Tiktok?

Op donderdag 26 november 2020 organiseren de Commissie Social Media & Commissie Influencer Marketing een Digital Talk over Tiktok.

Tiktok is het meest besproken social media platform van 2020. Het voormalige Musical.ly onderscheidt zich door de gebruiksvriendelijke mogelijkheden om creatievere content te maken en bewerken. Hierdoor wisten niet alleen de gevestigde influencers het platform te vinden, maar er is een geheel nieuwe generatie van steeds jongere creators opgestaan. In Nederland telt TikTok inmiddels 3,5 Miljoen gebruikers die gemiddeld een uur per dag actief zijn.

Maar wat voor mogelijkheden biedt het platform voor merken en adverteerders? Wat kunnen we leren van de meest succesvolle influencers op dit platform? Welke succes-cases zijn er? En waarom is het platform tegelijkertijd zo in opspraak? Al deze vragen (en meer) beantwoorden we in de DDMA Digital Talk: TikTok.

Sprekers & talks

Bo BeljaarsBo BeljaarsTikTok Content Creator & Social Influencer Bokado
Succesvolle samenwerkingen met merken op TikTok, mét cases
Hugo NijentapHugo NijentapContent creator Rode Kruis
Best practices met TikTok, het nieuwste kanaal in de social strategie van Rode Kruis
Naomi van der LouwNaomi van der LouwLegal Counsel
Het juridisch kader van TikTok: wat mag wel en niet?