Overzicht Events

Digital Talk: Journey Orchestration – de nieuwe way of working

Consumenten zijn uniek en onvoorspelbaar, ieders online gedrag en journeys zijn anders.

Of het gaat om het bekijken van een energierekening, het uitzoeken van een vraag mbt een lening of het aanschaffen van een bureaustoel; iedereen heeft een ‘journey’ naar het desbetreffende doel.

Is jouw afdeling / bedrijf in staat om deze individuele stappen te herkennen, data op te vangen, te analyseren en in real time het juiste bericht op desbetreffende kanaal te delen? ‘Journey Orchestration’ (JO) is de nieuwe way of working, waarmee je op een geautomatiseerde manier hierop in kan spelen.

Consumenten journeys raken iedere afdeling van een bedrijf; acquisitie, marketing, service, en het automatiseren hiervan kan niet alleen positieve commerciële impact hebben op je bedrijf maar kan ook bijdragen aan een betere klantbeleving.

Deze Digital Talk is bedoeld om dieper in het topic van Journey Orchestration te duiken. Wat houdt dit in, welke bedrijven zijn hier al mee bezig, hoe zou ik dit kunnen inzetten in mijn eigen organisatie en hoe zou ik mijn klanten hierin kunnen begeleiden? We vertellen tijdens de sessie over de laatste technologieën en delen een aantal case studies waardoor jij direct geïnspireerd zal zijn om aan de slag te gaan!

Meld je aan via onderstaande formulier.

Sprekers & talks

Tomas SalfischbergerTomas SalfischbergerRelay42
Talk: The origin of Journey Orchestration

The advent of digital promised a world in which brands communicate 1-to-1 with all of their customers. However with new possibilities and channels, customer journeys today are more complex and numerous than ever. It’s impossible for businesses to handle each case on a 1-to-1 basis, and that's why Journey Orchestration was born: to automate personalized customer journeys based on individual data and decisions in real-time. In this talk, Relay42 Founder and Chief Strategy Officer Tomas Salfischberger explains the relevance of the evolution of the customer journey and offers a glimpse into the future of business built on data and technology.

Rogier de MoelRogier de MoelGX Software (BlueConic)
Case: Journey Orchestration: orkestreer de klantreis én je organisatie
Rogier van DriezumRogier van DriezumING
Case: Empower your customer at all times

Een stappenplan en praktische voorbeelden over Journey Orchestration bij ING Nederland. Met als ultieme doel: Relevant zijn voor al onze klanten tijdens alle fasen van de Customer Journey.

Patrick BurggraafPatrick BurggraafAdobe
Case: Next level CX: hoe pas je marketing in het moment succesvol toe

Hoe excelleer je als bedrijf via een betere klantervaring door in het moment je klant of prospect te bedienen? Hoe verhoudt marketing in het moment zich tot Brand en Campagne marketing? Naast antwoorden op deze vragen krijg je inzicht in wat het van je organisatie vraagt om de volgende slag te maken voor het verbeteren van je klantbeleving.