Overzicht Events

Digital Talk: ‘Journey Orchestration – de nieuwe way of working’

Consumenten zijn uniek en onvoorspelbaar, ieders online gedrag en journeys zijn anders.

Of het gaat om het bekijken van een energierekening, het uitzoeken van een vraag mbt een lening of het aanschaffen van een bureaustoel; iedereen heeft een ‘journey’ naar het desbetreffende doel.

Is jouw afdeling / bedrijf in staat om deze individuele stappen te herkennen, data op te vangen, te analyseren en in real time het juiste bericht op desbetreffende kanaal te delen? ‘Journey Orchestration’ (JO) is de nieuwe way of working, waarmee je op een geautomatiseerde manier hierop in kan spelen.

Consumenten journeys raken iedere afdeling van een bedrijf; acquisitie, marketing, service, en het automatiseren hiervan kan niet alleen positieve commerciële impact hebben op je bedrijf maar kan ook bijdragen aan een betere klantbeleving.

Deze Digital Talk is bedoeld om dieper in het topic van Journey Orchestration te duiken. Wat houdt dit in, welke bedrijven zijn hier al mee bezig, hoe zou ik dit kunnen inzetten in mijn eigen organisatie en hoe zou ik mijn klanten hierin kunnen begeleiden? We vertellen tijdens de sessie over de laatste technologieën en delen een aantal case studies waardoor jij direct geïnspireerd zal zijn om aan de slag te gaan!

Meld je aan via onderstaande formulier.