Overzicht Events

Digital Talk: Influencermarketing: toen en nu

Donderdag 1 juli 16:00 uur verzorgt DDMA een online sessie over de ontwikkeling van influencermarketing. Ook word je up-to-date gebracht over de laatste regelgeving.

Influencermarketing is voor veel organisaties in korte tijd uitgegroeid tot een essentieel onderdeel van de marketingmix. En met de toegenomen ervaring van zowel bedrijven als consumenten is het vakgebied enorm veranderd. Hoe verschillen de huidige campagnes ten opzichte van vroeger? Wat is de invloed van de nieuwe platformen en functies? En met welke nieuwe regelgeving moet je rekening houden?

Tijdens deze Digital Talk vertellen verschillende sprekers over influencermarketing toen en nu. Als deelnemer kun je vragen insturen via anneveerlevaarkamp@ddma.nl of ze stellen via de chat.

Wil jij deze sessie bijwonen? Meld je aan via onderstaand formulier.

Sprekers & talks

Joost BouhofJoost BouhofContent Creator en Social Media Influencer @ Youtube & Twitch
Influencer marketing: oud en nieuw
Naomi van der LouwNaomi van der LouwLegal Counsel @ DDMA
De reclameregels voor influencer marketing: oud en nieuw

Bij het volwassen worden van een sector, hoort ook het houden aan regels. Regels die al lange tijd bestaan, maar ook nieuwe regels zoals de Mediawet hebben impact op hoe er reclame gemaakt wordt via influencers. Welke regels zijn er nu, wat gaat de nieuwe Mediawet in de praktijk betekenen en welke regels verwachten we nog in de toekomst?

Victoria BarbetVictoria BarbetInfluencer Marketing Manager @ Bloomon
Do’s and Don’ts - What makes a good collaboration

What makes a good collaboration from the brands point of view. From reaching out, to important KPIs, tone of voice and fee negotiation… What are the do’s and don’ts, and other tips for brands & influencer to have a successful collaboration.