Overzicht Events

Digital Talk: De kracht van influencers in coronatijden

Met verschillende succesvolle campagnes laten influencers ook nu weer zien dat ze creatief zijn en zich snel kunnen aanpassen. Daarom zijn zij in een crisis als deze een welgekozen marketingtool. Om daar dieper op in te gaan organiseert de DDMA Commissie Influencer Marketing op 19 mei een Digital Talk over de kracht van influencers in coronatijden.

Let op: deze Digital Talk is ook toegankelijk voor niet-leden – dit geldt voor een select aantal van onze virtuele events.

Meld je aan via onderstaand formulier. Na aanmelding ontvang je op maandag 18 mei een bevestigingsmail met een handleiding over hoe je kunt deelnemen aan deze virtuele sessie.

Sprekers & talks

Sara DolSara DolTikTok Creator at TikTok
TikTok

In deze presentatie ga ik (Sara) het hebben over de applicatie TikTok. Zelf, als 18 jarige, gebruik ik de app dagelijks om 2.4 miljoen mensen te entertainen. In deze presentatie vertel ik jullie wat TikTok is, wat voor content ik maak op de app, wat goed werkt op TikTok en of ik, als creator, veel te maken heb met deze Corona crisis.

Yara MichelsYara MichelsFounder at Chapter Friday
De maatschappelijke rol van een influencer
Giel de WinterGiel de WinterCreative Director Talpa Social / Oprichter & Presentator StukTV
StukTV live; in één week van idee tot liveshow.

In een tijd met veel onzekerheid zie je dat mensen en bedrijven vaak eerst afwachten, de kat uit de boom kijken. Juist in deze gekke tijd wilde StukTV kijkers wat extra plezier geven. Giel de Winter vertelt hoe hij en zijn team in één week tijd van idee tot liveshow kwamen en welke merken de samenwerking aangingen. Dat allemaal op 1,5 meter afstand.