Overzicht Events

Digital Talk: Hoe om te gaan met de verruiming van het begrip klantrelatie voor goede doelen.

Op 1 juli 2021 treedt de wetswijziging van de Telecommunicatiewet (Tw) in werking. Hierover is al veel gesproken en besproken, maar over het verruimen van het begrip klantrelatie heerst nog onduidelijkheid. Daarom organiseert DDMA in samenwerking met Goede Doelen Nederland een Digital Talk om non-profits klaar te stomen voor de wetswijziging.  

Tijdens deze Digital Talk op woensdag 30 juni (15:30-17:00) gaan we in op de vraag hoe jouw organisatie om moet gaan met deze verruiming. Daarbij zullen we eerst schetsen wat de juridische kaders zijn om vervolgens aan de hand van praktijkvoorbeelden te kijken hoe je hier invulling aan kunt geven.  

Meld je aan via onderstaand formulier.

Sprekers & talks

Victor HerfsVictor HerfsDirecteur (Het Customer Care Center)
Mark DrukkerMark DrukkerMarketing coördinator (Nederlandse Hartstichting)
Nicole MooijNicole MooijBeleidsmedewerker marketing en fondsenwerving (Goede Doelen Nederland)
Sara MoschSara MoschLegal Counsel (DDMA)
Jelmer SlagerJelmer SlagerCommercieel manager (Christal)