Overzicht Events
DDMA x WWF & Salesforce.org

Digital Meetup Fondsenwerving – Van campagnegedreven naar datagedreven organisatie

Je ziet je achterban kleiner worden, je donateurs zijn moeilijker te behouden en nieuwe donateurs aantrekken wordt steeds lastiger. Time for change! Dacht WWF Netherlands. In deze Digital Meetup bundelen DDMA, WWF en Salesforce.org hun krachten. Paul Zevenboom Head of Digital, eCommerce & Consumer Data vertelt samen met hun partner Salesforce.org hoe zij van een campagnegedreven organisatie naar een datagedreven organisatie zijn getransformeerd.

Interesse in deelname en geen persoonlijke uitnodiging ontvangen? Neem contact op met SanneFontaine@ddma.nl of info@ddma.nl.

Sprekers & talks

Paul ZevenboomPaul ZevenboomHead of Digital, eCommerce & Consumer Data bij WWF Netherlands
Wendbaar zijn in een steeds veranderende omgeving: hoe van een campagnegedreven organisatie over te stappen op een datagedreven organisatie

Je ziet je achterban kleiner worden, je donateurs zijn moeilijker te behouden en nieuwe donateurs aantrekken wordt steeds lastiger.
Paul Zevenboom Head of Digital, eCommerce & Consumer Data vertelt samen met hun partner Salesforce.org hoe zij van een campagne-gedreven organisatie naar een data-gedreven organisatie zijn getransformeerd.
Leer meer over hoe jouw organisatie
• Engagement gericht kan werken: strategieën voor jouw supporterbase vergroten en investeren in binding met de achterban
• EN overgaan naar een data-gedreven organisatie die de nieuwe achterban omzet in levenslange supporters

Antony van HoevenAntony van HoevenDirector General Business
Duo presentatie met Paul Zevenboom