Overzicht Events

DDMA EMAIL SUMMIT 2019

De DDMA Email Summit is de jaarlijkse e-mail update voor e-mailspecialisten. Met een line-up vol nationale en internationale sprekers en cases. De laatste ontwikkelingen in het vak, de toekomst van het vak, de beste cases en de slimste insights.  Zet 20 juni 2019 dus alvast in je agenda!

Voor meer informatie kijk op emailsummit.nl en schrijf je in voor de Email Summit nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van updates en aanbiedingen van de Email Summit.

Sprekers & talks

Filip Stanis Filip Stanis Developer Advocate - Google
Writing dynamic email using AMP for email
Andreas Fabricius Andreas Fabricius Product specialist - Vero Moda
How Vero Moda pioneered gamification marketing within bestseller

Traditional marketing channels were showing signs of fading, and it was time to re-think and be innovative. Vero Moda has historically been first-movers, so listen in, and find how they, this time, re-invented the wheel.

– Identifying the challenges of a modern fashion brand
– Doing campaigns with gamification as a key ingredient
– Thinking Customer journey and targeting
– Personas and email strategy

Kevin LindenKevin LindenPartner - NiftyImages
Next Level Personalization that you can start doing today

Too often marketers are disheartened by the efforts required to take their email strategies to the level they aspire. This presentation will focus on a variety of personalization and dynamic content ideas that are obtainable with minimal budget or resources but will engage your subscriber base beyond basic segmented campaigns. We will highlight a variety of email examples that showcase techniques used by different companies and service providers.

Patrick de BrouwerPatrick de BrouwerEthical Hacker - Northwave
Hacking technieken vanuit de praktijk

Patrick is een Ethical Hacker die in het dagelijkse leven verschillende technieken toepast om kwetsbaarheden bloot te leggen en daardoor bewustzijn te creëren. Tijdens deze demonstratie kan men een kijkje nemen door het oog van een hacker en zien wat er met verschillende trucs mogelijk is, van het versturen van een e-mail, tot toegang krijgen, met daartussen het bekijken van de webcam en het afluisteren van toetsaanslagen.

Helen ZuurmondHelen ZuurmondHead of CRM & Customer Service - HEMA
Van meer Hema naar minder Hema

In 2017 startte HEMA met haar loyalty programma meer HEMA. Binnen 2 jaar is het programma uitgegroeid tot het tweede programma van Nederland achter Albert Heijn en Kruidvat. Binnen 2 jaar beschikte HEMA daardoor over inzichten die het mogelijk maken dichter bij de klant te komen. Hoe gebruikt HEMA deze inzichten om effectiever en persoonlijker met haar klanten om te gaan?

Mariëlle HeemelsMariëlle HeemelsProduct Owner Digitale Wereld - Eneco
Optimalisatie transactionele communicatie: digitalisering & self service

Hoe hebben we binnen Eneco transactionele communicatie geoptimaliseerd? Hoe zijn wij in 3 jaar tijd van 65% digitalisering naar 90% gegroeid? Wat is de business waarde? Waar hebben we ons op gefocust en wat hebben we geleerd? Welke kanalen zetten wij in? Hoe ervaren onze klanten onze communicatie? Waar staan we nu en waar willen wij naar toe?