Overzicht Events

DDMA Dutch CRO Awards

Tijdens de DDMA Dutch CRO Award avond op 21 september 2017 wordt het beste werk in conversie optimalisatie en A/B testing beloond met de eerste DDMA Dutch CRO Awards ooit! Conversion Rate Optimisation zorgt voor customer centric denken, verlaagt churn en verhoogt klanttevredenheid.  Een groeiend specialisme, dat nog niet altijd de aandacht krijgt die het verdient. Tijd dus om organisaties die nu succesvol A/B testen de spotlight te geven en andere te inspireren! Awards zijn er in 4 categorieën: Mobile, Ad Testing, Conversion Tests en Personalisatie. Kijk voor meer informatie & tickets op www.dutchcroawards.nl!

Sprekers & talks

Andre MorysAndre MorysCEO - Web Arts AG
Digital Transformation: The Magic of Combining Data and Psychology

Most websites and online shops convert only 3% of all users. But some companies achieve magical growth by understanding how to combine data sciences with consumer psychology. In his keynote, André reveals some secrets and details of successful companies that developed effective growth processes.

Niels van de VenNiels van de VenAssociate Professor - Tilburg University
Het implementeren van CRO

Het implementeren van CRO in een organisatie is eigenlijk verander-management, het vergt een andere manier van werken. Modellen hierover stellen dat je moet luisteren naar wat de zorgen zijn van mensen. Maar wat zijn die specifieke zorgen bij CRO? Vanuit organisatie-psychologische inzichten vertelt Niels hoe je niet alleen die zorgen serieus kan nemen, maar ze juist kan gebruiken om mensen te overtuigen van de waarde van CRO.

Ada JongAda JongDirecteur E-commerce Klantgroepen - ABN AMRO
Hoe CRO in het DNA van ABN AMRO zit met een deepdive op het online service domein

CRO zit in het DNA van de ABN AMRO e-commerce teams. Bevlogen optimalisatie specialisten zijn dagelijks bezig met het verbeteren van de digitale ervaring op mobiel, desktop en app(s). Ada deelt de highlights en learnings uit de ca. 900 A/B(/+) tests die tot op heden zijn uitgevoerd en gaat vervolgens dieper in op wat de ervaringen zijn in het online service domein. Daar waar het digitale kanaal het beste wordt gewaardeerd door ABN AMRO klanten doen de teams van Ada er alles aan ze daar nóg beter te bedienen: over hoe je NPS en call intentie aan elkaar knoopt.

Martin van KranenburgMartin van KranenburgDocent & trainer bij Beeckestijn Business School
Moderator