Overzicht Events

Cookieless World Deep Dive (2): Measurement

Data-driven marketing gaat ingrijpend veranderen. Third-party cookies verdwijnentech-partijen nemen privacybevorderende maatregelen en strengere wetgeving ligt op de loer. De impact van deze ontwikkelingen is groot, maar bieden je vooral ook een kans om je marketing en klantstrategie structureel anders in te richten. Na de Talkshow, interviewserie en onderzoek eerder dit jaar duiken we dit najaar in samenwerking met verschillende DDMA-commissies de diepte in. In 3 Deep Dives geven we je praktische handvattentips én best practices op het gebied van klantprofielen, measurement en personalisatie. 

In deze tweede Deep Dive op dinsdag 7 december staat de impact van het verdwijnen van third-party cookies op measurement centraal. Veel adverteerders zien attributie nog als de leidende meetmethode, maar dit is door alle veranderingen technisch niet meer mogelijk. Je merkt namelijk nu al dat je op meerdere punten in de customer journey niet meer alles kunt meten. Hoe kunnen organisaties hun online marketingactiviteiten in de toekomst blijven doormeten en de ROI vastellen? In deze Deep Dive laten we je mogelijke oplossingen zien en helpen we je betere keuzes te maken, vanuit technisch, juridisch en ethisch perspectief.

Het definitieve programma met sprekers volgt snel. 

Wil je de hele serie Cookieless World Deep Dives bijwonen? Meld je aan via dit formulier.