
In een tijd waarin marketingprocessen steeds sneller, slimmer en complexer worden – zeker met de opkomst van AI en AI agents – is het organiseren van je marketingorganisatie belangrijker dan ooit. Steeds meer organisaties zetten daarom in op Marketing Operations, ofwel: het optimaal inrichten van de mensen, processen en technologie achter je marketingaanpak. Op 30 september van 15.00 – 17.30 uur organiseert de DDMA commissie Data Decision and Engagement een exclusieve Elite -sessie, waarbij we in een besloten kring van geselecteerde specialisten het gesprek aangaan over schaalbaar en gecontroleerd marketing organiseren met Marketing Operations
Wat gaan we doen?
Marketing Operations is niet alleen een functie, maar een fundament. Of je het nu zo noemt of niet, het gaat erom dat jouw marketingafdeling efficiënt, consistent én schaalbaar draait.
We gaan bij deze elite de discussie met elkaar aan om te leren en te inspireren. We borduren voort op enquête-resultaten vanuit een eerdere Digital Talk over Marketing Operations:
- Wat zijn de belangrijkste focusgebieden van Marketing Operations binnen jouw organisatie?
- Wat zijn de grootste uitdagingen bij Marketing Operations?
- Hoe wordt succes binnen Marketing Operations gemeten?
- Wat is volgens jou de grootste uitdaging bij Marketing Operations?
Daarnaast komen de volgende zaken aan de orde:
- Wat is de impact van AI, GenAI en AI agents op hoe je marketing organiseert?
- Hoe zorg je dat technologie niet stand-alone wordt geïmplementeerd, maar juist zorgt voor meer verbinding tussen afdelingen?
- Welke processen en tools maken écht verschil in dagelijkse marketinguitvoering?
- Wat zijn volgens jou de grootste valkuilen of misverstanden rondom MarketingOps?
Voor wie?
Deze invite-only sessie is bedoeld voor senior marketeers, dataspecialisten, marketingstrategen en beslissers die zich bezighouden met de inrichting en aansturing van marketingprocessen.
Wat is een Elite?
De doelstelling van deze ‘Elite’ is dat er onderling kennis, inspiratie en ervaring over de inzet van data met elkaar wordt gedeeld. Door hierover met elkaar te sparren, kunnen we van elkaar én met elkaar leren.
Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie Data, Decisions & Engagement wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar esmeraldameijer@ddma.nl.