
Wat gaan we doen?
Deze sessie is bedoeld om waardevolle inzichten uit de benchmark gezamenlijk te duiden én te vertalen naar concrete verbeterkansen in de praktijk. Daarnaast kijken we vooruit: hoe kan telemarketing zich blijven ontwikkelen binnen het bredere landschap van klantcontact en datagedreven marketing?
Tijdens deze sessie verkennen we met elkaar de volgende onderwerpen:
- Benchmarkresultaten in perspectief: Hoe presteren we ten opzichte van elkaar en van eerdere edities?
- Toekomst van telemarketing: Wat zijn de kansen en risico’s in een tijdperk van automatisering en kanaalverschuiving?
Waarom deelnemen?
Het doel van deze ronddetafelsessie is om op hoog niveau kennis, inspiratie en ervaringen uit te wisselen tussen professionals die betrokken zijn bij de inzet en strategie van telemarketing. Door in gesprek te gaan over benchmarkdata én actuele uitdagingen, bouwen we gezamenlijk aan een sterker, relevanter en toekomstbestendig vakgebied.
Praktisch
Deze invite-only sessie is exclusief voor organisaties die deelnemen aan de DDMA Telemarketing Benchmark. De sessie vindt plaats op 18 september van 10.00 tot 12.00 uur.
Wil je deelnemen aan de Telemarketing Benchmark 2026 of heb je vragen? Neem contact op met esmeraldameijer@ddma.nl.