Spring naar content
Laden Evenementen

Wat gaan we doen?

Wil je starten met het opbouwen van een datawarehouse, of zou je graag je huidige datawarehousing onder de loep willen nemen? Benieuwd hoe je data omzet in bruikbare personalisatie van de doelgroep en hoe je daar komt? Fred van Westerop (Engagement Factory) en Leo van der Zalm nemen je in deze interactieve, online sessie graag mee in keuzes die gemaakt kunnen worden op het gebied van data-modeling en gebruik van data in non-profit organisaties. Wat zijn de drempels voor data-modeling en/of data-warehousing en hoe neem je die weg? Leo van der Zalm gaat specifiek in op hoe de transitie naar een datagedreven Rode Kruis is gegaan en geeft daarbij toelichting op hun datastrategie en gebruikte tools. Met inspirerende voorbeelden en tips & tricks praten we je in 1,5 uur dus helemaal bij.

DDMA organiseert voor databasemarketeers drie keer per jaar een (online) member meetup. Deze bijeenkomsten staan in het teken van onderlinge kennisdeling en zijn uitsluitend voor databasemarketeers die werkzaam zijn bij DDMA non-profit leden.

Werk je bij een non-profit organisatie en zou je graag uitgenodigd willen worden voor deze sessie? Stuur een email naar Lieke Wesselius via liekewesselius@ddma.nl.

Leo van der Zalm

Manager particuliere fondsenwerving en marketing intelligence bij Het Rode Kruis

Fred van Westerop

Sales directer bij Engagement Factory en lid van de DDMA Commissie DDE

Praktische informatie

2 juni @ 15:00 16:30

Gratis voor DDMA leden

Deel dit evenement

Aanmelden evenement

Lid van DDMA?*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.