
De Drie Pijlers van Wendbare Marketing: Data Fundamentals, Hyperpersonalisatie & Marketing operations
Met een solide datafundament maak je personalisatie mogelijk. Met een duidelijke operationele structuur is personalisatie op schaal goed mogelijk. Voeg wendbare en gecontroleerde processen toe via marketing operations en de tevredenheid en medewerkers gaan stijgen.
Data Fundament
Terwijl alles om ons heen snel veranderd, loont het om stil te staan bij wat de komende jaren juist niet zal veranderen: het datafundament. Maar wat verstaan we daar eigenlijk precies onder?
Hyperpersonalisatie
(Hyper) Personalisatie is hot. Eigenlijk al jaren maar door de AI-ontwikkeling is de ontwikkelbottleneck verdwenen. Hoe kunnen we gebruik maken van tooling om zoveel mogelijk interacties te personaliseren zonder de controle volledig te verliezen? En wat voor een effect heeft dat op de organisatie?
Marketing Operations
Marketing Operations omvat alle functies van je marketingorganisatie die ervoor zorgen dat deze efficiënt en consistent draait. Het stelt je in staat snel, gecontroleerd en samenwerkend te ontwikkelen, en zo prestaties en betrouwbaarheid te leveren. Snelheid, wendbaarheid en gecontroleerd zijn een aantal steekwoorden die steeds belangrijker worden in de geautomatiseerde wereld.
Wat kun je verwachten?
Een dag vol inspirerende praktijkcases, de visie van DDMA op actuele ontwikkelingen en concrete handvatten om mee aan de slag te gaan. Naast theorie krijg je ook échte ervaringen mee van organisaties die data, technologie en klantgerichtheid met elkaar weten te verbinden. We verkennen waar de kansen liggen, waar organisaties mee worstelen en hoe jij het verschil kunt maken binnen jouw organisatie.
Voor wie?
Voor marketingprofessionals, data-specialisten, operationeel managers en iedereen die zijn of haar organisatie toekomstbestendig wil maken – met data, personalisatie en operationele slagkracht als fundament.
Marketing Data Fundamentals 10.15 – 11.50 uur
- Landschap & Uitdagingen | DDMA & Springbok Agency – Liridon Betja
- Presentatie: DDMA & Google – Hedwich de Groot | Nieuwe updates vanuit Apple tracking (WWDC’25) en wat dat betekent voor je data verzameling
- Presentatie: Saptak Bose – Volvo T
Lunch 11.50 – 12.45
- Lunch inclusief in ticketprijs
Hyperpersonalisatie 12:45 – 14:15 uur
- Landschap & Uitdagingen | DDMA, Odido & GX (part of Happy Horizon) – Jeffrey Ploeg & Guus Rutten | Op weg naar hyperpersonalisatie
- Presentatie: Achmea | First-party data in de praktijk.
- Presentatie: Artefact – Sebastian Schriber | Personalization Without Personal Data: Transforming Digital Interaction
Pauze 14:15 – 14:45 uur
Marketing Operations
- Landschap & Uitdagingen | DDMA & Blend360 – Fred van Westerop | Effectief, kwalitatief en schaalbaar organiseren
- Presentatie | Martech Tribe – Frans Riemersma | From Technology-First To Customer-First
- Presentatie | N.T.B.
Borrel en netwerk 16:30 – 17:30 uur
- Inclusief drankjes en hapjes in ticketprijs
Sprekers
Tickets
Bestel hieronder je ticket(s), DDMA leden kunnen zich gratis aanmelden. Liever een ticket op factuur bestellen? Stuur dan een mailtje naar info@ddma.nl.
Aanmelden evenement
Login in om je gegevens automatisch in te vullen.