Spring naar content
Laden Evenementen

De Drie Pijlers van Wendbare Marketing: Data Fundamentals, Hyperpersonalisatie & Marketing operations

Met een solide datafundament maak je personalisatie mogelijk. Met een duidelijke operationele structuur is personalisatie op schaal goed mogelijk. Voeg wendbare en gecontroleerde processen toe via marketing operations en de tevredenheid en medewerkers gaan stijgen. 

Data Fundament

Terwijl alles om ons heen snel veranderd, loont het om stil te staan bij wat de komende jaren juist niet zal veranderen: het datafundament. Maar wat verstaan we daar eigenlijk precies onder?  

Hyperpersonalisatie

(Hyper) Personalisatie is hot. Eigenlijk al jaren maar door de AI-ontwikkeling is de ontwikkelbottleneck verdwenen. Hoe kunnen we gebruik maken van tooling om zoveel mogelijk interacties te personaliseren zonder de controle volledig te verliezen? En wat voor een effect heeft dat op de organisatie?  

Marketing Operations

Marketing Operations omvat alle functies van je marketingorganisatie die ervoor zorgen dat deze efficiënt en consistent draait. Het stelt je in staat snel, gecontroleerd en samenwerkend te ontwikkelen, en zo prestaties en betrouwbaarheid te leveren. Snelheid, wendbaarheid en gecontroleerd zijn een aantal steekwoorden die steeds belangrijker worden in de geautomatiseerde wereld.

Wat kun je verwachten?

Een dag vol inspirerende praktijkcases, de visie van DDMA op actuele ontwikkelingen en concrete handvatten om mee aan de slag te gaan. Naast theorie krijg je ook échte ervaringen mee van organisaties die data, technologie en klantgerichtheid met elkaar weten te verbinden. We verkennen waar de kansen liggen, waar organisaties mee worstelen en hoe jij het verschil kunt maken binnen jouw organisatie. 

Voor wie?

Voor marketingprofessionals, data-specialisten, operationeel managers en iedereen die zijn of haar organisatie toekomstbestendig wil maken – met data, personalisatie en operationele slagkracht als fundament. 

Marketing Data Fundamentals 10.15 – 11.50 uur

  • Landschap & Uitdagingen | DDMA & Springbok Agency – Liridon Betja 
  • Presentatie: DDMA & Google – Hedwich de Groot | Nieuwe updates vanuit Apple tracking (WWDC’25) en wat dat betekent voor je data verzameling 
  • Presentatie: Saptak Bose – Volvo T 

Lunch 11.50 – 12.45

  • Lunch inclusief in ticketprijs

Hyperpersonalisatie 12:45 – 14:15 uur

  • Landschap & Uitdagingen | DDMA, Odido & GX (part of Happy Horizon) – Jeffrey Ploeg & Guus Rutten | Op weg naar hyperpersonalisatie
  • Presentatie: Achmea | First-party data in de praktijk. 
  • Presentatie: Artefact – Sebastian Schriber | Personalization Without Personal Data: Transforming Digital Interaction 

Pauze 14:15 – 14:45 uur

Marketing Operations

  • Landschap & Uitdagingen | DDMA & Blend360 – Fred van Westerop | Effectief, kwalitatief en schaalbaar organiseren 
  • Presentatie | Martech Tribe – Frans Riemersma | From Technology-First To Customer-First
  • Presentatie | N.T.B.
      

Borrel en netwerk 16:30 – 17:30 uur

  • Inclusief drankjes en hapjes in ticketprijs

Sprekers

Frans Riemersma

Founder at Martech Tribe

Fred van Westerop

Sales directeur bij Blend360

Hedwich de Groot

Audience and Measurement Specialist NE at Google

Jeffrey Ploeg

Senior Data Product Manager bij Odido

Liridon Bejta

Data Strategy | Teamlead Data bij Springbok Agency

Sebastian Schirber

Partner Data & AI at Artefact

Tickets

Bestel hieronder je ticket(s), DDMA leden kunnen zich gratis aanmelden. Liever een ticket op factuur bestellen? Stuur dan een mailtje naar info@ddma.nl.

Praktische informatie

10 juli @ 10:15 16:30

Inloop vanaf 09:45 uur en een aansluitende borrel tot 17:30 uur!

Google

Claude Debussylaan 34
Amsterdam, 1082 MD
+ Google Maps

Vorm:
Fysiek

Prijs:
DDMA-leden: GRATIS
Niet-leden: € 150 (excl. BTW)

Taal:
Nederlands

Deel dit evenement

Login in om je gegevens automatisch in te vullen.

Login