- Dit evenement is voorbij.
Let op: dit is een Engelstalig evenement.
Al enige tijd zien we in het marketinglandschap een verschuiving plaatsvinden naar een méér ‘privacy-first wereld’. Dit heeft grote impact. Verschillende browsers en besturingssystemen hebben het gebruik van third-party cookies geblokkeerd (of gaan dat in de toekomst doen). Ook zijn er (Europese) wetswijzigingen aangekondigd die het compliant gebruik van cookies juridisch moeilijk maken. Deze verschuiving vereist een aanpassing van je marketingstrategie en in veel gevallen ook het implementeren van nieuwe technische oplossingen. In veel gevallen brengt een dergelijke oplossing ook vragen met zich mee: is dit wel de oplossing die we nodig hebben? En zo ja, hoe richt ik dit compliant in?
Tijdens deze serie Legal Talks lichten we in samenwerking met experts veelbesproken nieuwe, alternatieve technische oplossingen toe vanuit zowel het juridische als het technische perspectief. In deze Talk op 13 april lichten experts van Meta toe welke functionaliteiten Conversions API met zich meebrengt én hoe dit proces aan de achterkant is ingericht. Vervolgens biedt het Legal Team van DDMA een juridisch perspectief op de tooling om zo concrete handvatten te bieden waar jij mee verder kan. Er is volop ruimte voor vragen.
Binnenkort kun je je ook aanmelden voor deel 5 van de Legal Talk-serie. Daarbij gaan we in op de Customer Match-oplossing van DPG Media. De datum maken we binnenkort bekend.