Spring naar content
Laden Evenementen

Tijdens het DDMA-event Future of Influencer Marketing op dinsdag 20 mei nemen we je mee in de nieuwste trends en ontwikkelingen. Verwacht inspirerende talks en een interactieve paneldiscussie waarin onder andere het volgende aan bod komt:  

Welkomstwoord – Een wetenschappelijke blik op de toekomst van influencer marketing door Catalina Goanta 

Opkomst van micro- en UGC-creators – Tycho van der Waall van SocialFriendz over de kracht van kleinschalige creators 

In deze presentatie ontdek je waarom micro-influencers en UGC creators steeds belangrijker worden binnen influencer marketing. Waar grote influencers vaak bereik genereren, draait het bij micro-influencers om echte connecties en betrokken communities. We bespreken hoe merken hierop inspelen en waarom deze samenwerkingen vaak leiden tot hogere engagement en conversie. 

Daarnaast kijken we naar de opkomst van UGC creators: contentmakers die geloofwaardige, authentieke content produceren zonder zelf een grote following te hebben. We bespreken hoe  

merken deze content effectief kunnen inzetten, van social media tot advertenties. 

Tot slot nemen we een kijkje in de toekomst van influencer marketing en hoe micro-influencers en UGC creators een blijvende impact zullen hebben op de manier waarop merken en consumenten met elkaar in contact komen. 

AI in influencer marketing – Maarten Reijgersberg van RAUWcc over hoe AI wordt benut in creatieve uitingen 

Hoe maak je als merk je technologie menselijk? Maarten Reijgersberg laat met concrete voorbeelden, zoals Nederlands eerste virtuele influencer Esther Olofsson, zien hoe AI-gedreven virtuele merkambassadeurs merken versterken en technologie een menselijker karakter geven. Ontdek de kracht van storytelling in een technologiegedreven wereld en de rol van virtuele merkambassadeurs binnen een 360°-communicatiestrategie. Leer hoe je snel en kostenefficiënt een slimme mix van generatieve AI-tools inzet om een overtuigende use case te creëren. Zo bouw je aan consistente, schaalbare en authentieke merkcommunicatie die impact maakt.  

De Evolutie van Influencer Marketing op TikTok: Trends, Tools & Tactieken – Else Luisman

Tijdens deze sessie neemt Else je mee in de snel veranderende wereld van influencer marketing. Steeds meer grote, innovatieve merken laten traditionele advertenties achter zich en kiezen voor een samenwerking met creators. Waarom? Omdat authentieke content en community-first denken vandaag de dag meer impact kan maken dan traditionele advertenties. 

In mijn presentatie deelt Else de belangrijkste trends die TikTok op hun platform ziet. Van de opkomst van micro-influencers en hoe zij met hun niche communities impact maken, de rol van AI-tools die creators helpen om sneller, slimmer en creatiever te werken en staan we stil bij de groei van Live Shopping: waar entertainment en directe conversie samenkomen voor maximale impact.  

Paneldiscussie: Ethiek & Verantwoordelijkheid – Wie draagt welke verantwoordelijkheid? We gaan de discussie aan door middel van prikkelende stellingen (panelleden TBA) 

Borrel – Netwerken en napraten met vakgenoten 

Voor wie?

Dit event is voor marketeers, merken, bureaus en creators die voorop willen lopen in influencer marketing. Wil jij de nieuwste inzichten en strategieën ontdekken, ervaringen delen en meepraten over de toekomst? Sluit dan aan op 20 mei. 

Sprekers

Tycho van der Waall

Influencer Marketing Manager bij Social Friendz

Maarten Reijgersberg 

Oprichter van RAUWcc

Else Luisman

Sales Lead NL bij TikTok

Tickets

Bestel hieronder je ticket(s). Liever een ticket op factuur bestellen? Stuur dan een mailtje naar info@ddma.nl.

Praktische informatie

20 mei @ 14:00 17:00

Inloop vanaf 13:30 uur en een aansluitende borrel tot 18:00 uur!

Tolhuistuin, Zaal: Zonzij

IJpromenade 2
Amsterdam, 1031 KT
+ Google Maps

Vorm:
Fysiek

Prijs:
DDMA-leden: € 50 (excl. BTW)
Niet-leden: € 150 (excl. BTW)

Taal:
Nederlands

Deel dit evenement