
Als leden van de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation hebben we al veel organisaties geholpen hun omzet, ledenaantallen en klantbeleving te verbeteren. Vaak ging het om commerciële organisaties. Maar tijdens een eerder DDMA-event voor fondsenwervers dit jaar zagen we hoeveel ervaring én potentie er is binnen de particuliere markt van fondsenwervers. Dat inspireerde ons tot deze workshop.
Wat gaan we doen?
Op 6 oktober nodigen we zes goede doelen uit voor een interactieve en inspirerende middag, volledig gericht op fondsenwerving in de particuliere markt. Tijdens deze sessie ontdek je hoe je met experimentatie jouw conversie verhoogt en je fondsenwervende campagnes optimaliseert.
Het programma bestaat uit:
- Een plenair gedeelte met inzichten vanuit de DDMA Commissie
- Break-out sessies waarin we in kleine groepen gericht aan de slag gaan met jullie eigen funnels
Je gaat samen met vakgenoten en onder begeleiding van experts op zoek naar:
- De optimale mix tussen eenmalige en structurele donaties
- Het juiste moment en kanaal voor jouw boodschap
- Kleine aanpassingen die grote impact kunnen hebben (denk: 10% meer conversie met één zin!)
Geen standaardtrucs, wel praktijkgerichte begeleiding. Want: ‘de beste praktijk’ bestaat niet – die ontdek je alleen door te testen.
Voor wie?
Deze sessie is speciaal voor fondsenwervers actief in de particuliere markt.
- Je komt met minimaal 2 personen per goed doel
- Er is plek voor maximaal 6 verschillende goede doelen
- Je hebt capaciteit om na afloop minimaal 5 tests uit te voeren (website, app, socials, e-mail of ads)
Meedoen?
Wil je deelnemen aan deze exclusieve sessie? Meld je dan snel aan, vol = vol.
Aanmelden kan door een mail te sturen naar loraineheijstek@ddma.nl