- Dit evenement is voorbij.
Beter Bed heeft de inzichten uit kwalitatief onderzoek omgezet in diverse A/B-testen. Hiervan zijn 6 testen uitgevoerd, waarbij iedere vervolgtest is doorontwikkeld op basis van eerdere opgedane learnings om het resultaat te versterken. Hiermee wist de beddengigant de laatste stap van de check-out vlotter te laten verlopen, met als resultaat lagere exit rates en hogere conversies. Een fantastische uitkomst, vond ook de jury van de afgelopen editie van de DDMA Dutch CRO Awards. Volgens de jury heeft Beter Bed laten zien dat het écht oplossen van een klantprobleem lastig kan zijn en tijd kost. De case is een perfect voorbeeld van ‘de aanhouder wint’.
Ben je benieuwd naar de testen die zijn uitgevoerd, de inzichten, learnings én wat het winnen van de CRO Awards voor Beter Bed heeft betekend, dan kun je deze Digital Talk niet missen. Onder leiding van moderator Frank Overbeek (voorzitter van de DDMA Commissie CRO) krijg je, naast een uitgebreide toelichting, ook nog eens de mogelijkheid prangende vragen te stellen die je kunnen helpen je volgende experiment naar een hoger plan te tillen.
Mocht je de case al hebben gezien tijdens de uitreiking vorig jaar dan is het goed om te weten dat deze Digital Talk alsnog waardevol om bij te wonen. We gaan namelijk veel dieper op de case in.
Spreker
Jaap geeft in zijn presentatie een inzicht in de experimenteercultuur binnen Beter Bed. Hoe deze tot stand is gekomen, welke uitdagingen en oplossingen er zijn bedacht en hoe dit uiteindelijk heeft geleid tot een structureel proces, waarvoor Beter Bed onlangs werd bekroond met de DDMA Dutch CRO Award voor een testreeks rondom de keuze voor het bezorgmoment.