
Wat kun je verwachten?
Tijdens deze ochtend gaan we in gesprek en presenteren we leerzame use cases uit de praktijk over de belangrijkste thema’s die de toekomst van telemarketing bepalen:
- Wet- en regelgeving
Wat betekenen recente en aankomende wetswijzigingen voor organisaties die telemarketing inzetten? Welke tips en voorbereidingen zijn nu essentieel? We bespreken dit met experts,
- AI en nieuwe technologie
Kunstmatige intelligentie biedt nieuwe kansen om telemarketing slimmer en effectiever te maken.
- Zelfregulering en klachtenloket
Hoe behouden we de waarde van telemarketing zonder dat er extra beperkingen vanuit regelgeving worden opgelegd? We onderzoeken ideeën rondom zelfregulering en peilen het draagvlak voor een nieuw klachtenloket.
Voor wie?
Voor leden van DDMA, telemarketingprofessionals, adverteerders en dienstverleners die op de hoogte willen blijven van de nieuwste wetgeving en technologische trends – en mee willen praten over de toekomst van het kanaal.
Over de Telemarketing Commissie
De DDMA Commissie Telemarketing zet zich in om de kansen van telemarketing zichtbaar te maken voor zowel organisaties als de maatschappij. Met een mix van adverteerders en dienstverleners werkt de commissie aan professionalisering, zelfregulering en een beter imago voor het kanaal.
Meld je aan
Wil jij meepraten over de toekomst van telemarketing en direct horen wat de laatste ontwikkelingen betekenen voor jouw organisatie? Meld je nu aan via onderstaande button.
Kun je er na aanmelding toch niet bij zijn?
Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via info@ddma.nl. Zo kunnen we jouw plek nog aan iemand anders geven. Als je niet tijdig afmeldt (minimaal 24 uur van tevoren) of zonder bericht wegblijft, zijn we genoodzaakt een no-show fee in rekening te brengen voor de gemaakte kosten van €50,00 (excl. btw).
Sprekers
Sign up for this event
Login to fill in your information automatically.