
De wereld van datagedreven marketing verandert snel – en dat geldt ook voor direct mail. Uit recent onderzoek blijkt dat marketingprofessionals zich vooral zorgen maken over:
- het verkrijgen van voldoende aandacht van de consument
- het realiseren van écht relevante communicatie op het juiste moment
- én het vinden én behouden van medewerkers met de juiste kennis
Herkenbaar? Tijdens deze vijfde editie van de Post Meetup zoomen we samen met de hele DM-keten – van data tot creatie en distributie – in op deze thema’s. Verwacht een inspirerende middag vol inzichten, praktijkvoorbeelden en uitwisseling die aanzet tot actie.
Wat kun je verwachten?
- Diepgaande interpretatie van de top-3 wakkerliggers uit het onderzoek
- Praktijkgerichte sessie: Hoe direct mail helpt bij het vergroten van aandacht, verbeteren van timing en personalisatie
- Oplossingsgerichte discussie: Welke rol kunnen partijen in de keten spelen in het aantrekken en behouden van talent én kennisdeling intern?
- Netwerk & uitwisseling met collega’s uit het vak
Waarom jij erbij wilt zijn?
- Je krijgt kennis en inspiratie om direct mee aan de slag te gaan
- Je bouwt mee aan oplossingen binnen de DM-keten
- Je ontmoet collega’s en ketenpartners met gedeelde ambities
Over de DDMA Post Member Meetups
Als branchevereniging vertegenwoordigt én verbindt DDMA alle spelers in de postmarkt: verzenders, bureaus, goede doelen en commerciële opdrachtgevers uit verschillende sectoren. Ongeveer twee keer per jaar brengen we iedereen bij elkaar om van elkaar te leren en grote ontwikkelingen in de markt te bespreken.
Meld je aan voor dit evenement
Dit event is gratis bij te wonen door DDMA-leden. Niet-leden zijn ook welkom voor een bedrag van €100,-. Leden kunnen zich hieronder aanmelden via hun persoonlijke DDMA-login, maar dit is niet noodzakelijk.
Aanmelden evenement
Login in om je gegevens automatisch in te vullen.