
De wereld van datagedreven marketing verandert snel – en dat geldt ook voor direct mail. Uit recent onderzoek blijkt dat marketingprofessionals zich vooral zorgen maken over:
- het verkrijgen van voldoende aandacht van de consument
- het realiseren van écht relevante communicatie op het juiste moment
- én het vinden én behouden van medewerkers met de juiste kennis
Herkenbaar? Tijdens deze vijfde editie van de Post Meetup zoomen we samen met de hele DM-keten – van data tot creatie en distributie – in op deze thema’s. Verwacht een inspirerende middag vol inzichten, praktijkvoorbeelden en uitwisseling die aanzet tot actie.
Wat kun je verwachten?
- Diepgaande interpretatie van de top-3 wakkerliggers uit het onderzoek (Nanda Appelman)
De wereld van datagedreven marketing verandert snel – en dat geldt ook voor direct mail. Uit recent onderzoek [DDMO] blijkt dat marketingprofessionals zich vooral zorgen maken over:
– het verkrijgen van voldoende aandacht van de consument
– het realiseren van écht relevante communicatie op het juiste moment
– én het vinden én behouden van medewerkers met de juiste kennis - Van doelstelling tot mediamix: hoe een strateeg keuzes maakt
Veel marketeers worstelen met het krijgen van aandacht en het realiseren van relevante communicatie. Een strateeg laat zien hoe een mediaplan tot stand komt, en welke kansen er liggen om post opnieuw te benutten als krachtig kanaal binnen de mix. - Praktijkgerichte case ‘De kracht van een persoonlijk geschreven boodschap’ (Writify)
Hoe zorg je dat je boodschap niet verdwijnt in de overvloed aan digitale prikkels? Writify presenteert een praktijkcase waarin direct mail, verrijkt met personalisatie en eigen handschrift, laat zien hoe je meer aandacht krijgt en precies op het juiste moment relevant bent. - Alle kennis in huis: hoe de keten marketeers ontzorgt in DM
Een effectieve DM-campagne vraagt om specialistische kennis – kennis die niet altijd beschikbaar is binnen marketingteams. Vanuit de DDMA Commissie Post laten we zien hoe we als keten onze expertise bundelen om marketeers te ondersteunen. Met inspirerende voorbeelden en concrete services tonen we dat optimale DM-campagnes altijd binnen handbereik zijn. - Netwerk & uitwisseling met collega’s uit het vak
Waarom jij erbij wilt zijn?
- Je krijgt kennis en inspiratie om direct mee aan de slag te gaan
- Je bouwt mee aan oplossingen binnen de DM-keten
- Je ontmoet collega’s en ketenpartners met gedeelde ambities
Over de DDMA Post Member Meetups
Als branchevereniging vertegenwoordigt én verbindt DDMA alle spelers in de postmarkt: verzenders, bureaus, goede doelen en commerciële opdrachtgevers uit verschillende sectoren. Ongeveer twee keer per jaar brengen we iedereen bij elkaar om van elkaar te leren en grote ontwikkelingen in de markt te bespreken.
Meld je aan voor dit evenement
Dit event is gratis bij te wonen door DDMA-leden. Niet-leden zijn ook welkom voor een bedrag van €100,-. Leden kunnen zich hieronder aanmelden via hun persoonlijke DDMA-login, maar dit is niet noodzakelijk.
Aanmelden evenement
Login in om je gegevens automatisch in te vullen.