
Waarom dit onderwerp?
In een markt met stijgende kosten en dalende aandacht is iedere euro en ieder contactmoment kostbaar. We verkennen:
- Wanneer kies je voor groei via acquisitie en wanneer rendeert investeren in loyaliteit beter?
- Hoe bouw je journeys die instroom en behoud laten samenwerken i.p.v. concurreren?
- Welke creatieve en datagedreven interventies werken aantoonbaar voor beide doelen?
Voor wie
Deze sessie is bedoeld voor Hoofden Fondsenwerving en senior leads van non-profit organisaties die lid zijn van DDMA.
Over DDMA Member Meetups
De DDMA-groep Hoofden Fondsenwerving komt circa drie keer per jaar samen voor compacte, inhoudelijke meetups gericht op onderlinge kennisdeling en actuele thema’s uit het vak.
Sprekers:
“In deze presentatie laat Carola zien hoe de Great Fundraising-methodiek de balans tussen acquisitie en loyaliteit centraal stelt. Met praktijkvoorbeelden laat ze zien hoe dit in de dagelijkse praktijk werkt ”
Rest van het programma volgt
Meld je aan voor dit evenement met jouw DDMA-account
Dit event is uitsluitend bij te wonen door DDMA-leden. Leden kunnen zich aanmelden via hun persoonlijke DDMA-login.
- Ben je lid en wil je inloggen? Klik op onderstaande gele login knop. Het aanmeldformulier wordt na het inloggen vooraf ingevuld met je gegevens die al in jouw account staan geregistreerd.
- Ben je lid maar heb je nog geen account? Vraag dan hier jouw DDMA-account aan.
- Ben je nog geen lid en wil je meer informatie over het lidmaatschap? Lees hier meer over het lidmaatschap.
Dit evenement is alleen voor leden.