Beslissers onder elkaar
DDMA NEXT is er voor leiders die elke dag fundamentele keuzes maken over de toekomst van merken en mensen. 150 beslissers op het gebied van marketing, sales, data of legal komen op 28 november bij elkaar.
Een greep uit de functietitels die je op DDMA NEXT tegenkomt: CMO’s, CDO’s, CCO’s, commercieel directeuren, marketingdirecteuren, marketingmanagers, Heads of Data/Digital, Senior Legal Officers, bureaudirecteuren en bureaustrategen.
Blik op de toekomst
Onze naam zegt het al. Tijdens DDMA NEXT praten we je niet alleen bij, maar dagen we je uit om écht verder te kijken. Wat betekenen urgente thema’s als AI, ethiek en duurzaamheid voor onze data en marketing processen en organisatie? Met vernieuwende inzichten en interactie met andere thought leaders helpen we jou een visie te creëren. Dat maakt DDMA NEXT de ideale jaarafsluiter voor jou als beslisser.
Tastbare inspiratie
Wat is er fijner dan tastbare inspiratie? Op DDMA Next laten we ook voorbeelden zien van organisaties die voorlopen op het gebied van succesvolle en verantwoorde data-driven marketing. Daarom voegen we wederom de DDMA Customer Data Awards toe aan het programma. Na bekendmaking van de winnaars betreden de beste datagedreven merken van 2024 het podium om jou te inspireren over hun prijswinnende aanpak.
DDMA Customer Data Awards
De DDMA Customer Data Awards is dé competitie voor ambitieuze dataspecialisten die erkenning willen voor hun werk. De organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weten toe te passen, vallen uiteindelijk in de prijzen. Dit jaar bekronen we het beste werk in data-driven marketing in twee categorieën:
- Data Transformation
- Innovation
Tijdens DDMA NEXT is de bekendmaking van de winnaars en de uitreiking van de Customer Data Awards. Dit is het tweede deel en het vervolg van 12 november, waar de genomineerden van de Customer Data Awards hun cases uitgebreid toelichten tijdens een wervelende Digital Talk.