Wat kun je verwachten?
Tijdens deze Masterclass brengen we de belangrijkste strategische aandachtsgebieden helder in beeld en maken we de stap naar de praktijk. Je hoort hoe organisaties concrete keuzes maken, welke aanpakken schaalbaar blijken, en wat er nodig is om focus te houden op meetbaar effect.
Reken op een mix van inhoudelijke verdieping en praktijkcases, met veel ruimte voor interactie. Geen praatplaatjes, maar inzichten en lessen die je direct kunt spiegelen aan je eigen organisatie: van inrichting en randvoorwaarden tot uitvoering, bijsturen en verantwoorden van resultaat.
Dit levert het je op:
Tijdens deze interactieve ochtend duiken we in:
- Overzicht en scherpte op de strategische aandachtsgebieden die nu het verschil maken
- Inspiratie uit praktijkvoorbeelden: wat werkte, wat niet, en waarom
- Concrete handvatten voor succesvolle implementatie en verandering
- Frisse perspectieven door discussie met peers
Voor wie?
Deze sessie is exclusief voor hoofden fondsenwerving binnen goede doelen.
Sprekers
Meld je aan voor dit evenement met jouw DDMA-account
Dit event is uitsluitend bij te wonen door DDMA-leden. Leden kunnen zich aanmelden via hun persoonlijke DDMA-login.
- Ben je lid en wil je inloggen? Klik op onderstaande gele login knop. Het aanmeldformulier wordt na het inloggen vooraf ingevuld met je gegevens die al in jouw account staan geregistreerd.
- Ben je lid maar heb je nog geen account? Vraag dan hier jouw DDMA-account aan.
- Ben je nog geen lid en wil je meer informatie over het lidmaatschap? Lees hier meer over het lidmaatschap.
Dit evenement is alleen voor leden.