
Tijdens deze sessie verkennen we de belofte én de beperking van personalisatie. Hyperpersonalisatie suggereert namelijk oneindige verfijning, maar in de praktijk laat niet alles zich vangen in data of systemen. Juist menselijk begrip en het vermogen om waarde en relevantie te creëren voor consumenten maken het verschil.
Dit vraagt om emancipatie van de marketeer: iemand die de consument en de markt niet alleen via data begrijpt, maar ook via gevoel, context en maatschappelijke inzichten. En die bovendien de vertaalslag maakt naar de belangen en keuzes van de organisatie.
Wat is de DDMA Exchange Table?
In besloten kring gaan we in gesprek met een groep experts, onderzoekers en vernieuwers om samen te reflecteren, te verdiepen en vooruit te kijken, met aandacht voor de bredere maatschappelijke context. We nodigen hiervoor zowel externe deskundigen (zoals wetenschappers, auteurs of consultants) en leden van DDMA uit.
De sessie wordt gemodereerd door het team van DDMA en vindt plaats op het DDMA-kantoor in Amsterdam.
Deze invite-only sessie is een initiatief van DDMA. Nog geen uitnodiging ontvangen, maar denk je dat jouw expertise bij deze sessie past? Mail dan naar nandaappelman@ddma.nl.