
Wat gaan we doen?
De manier waarop bedrijven zoekmachine marketing inzetten, blijft evolueren. De samensmelting van SEO en SEA is essentieel om optimale prestaties te behalen, maar hoe richt je dit effectief in? Welke strategieën leveren de beste resultaten? En hoe meet je de gecombineerde impact van beide kanalen?
Tijdens deze Elite XL-sessie gaan we met stellingen en praktijkvoorbeelden de discussie aan over:
- Hoe zoekgedrag en zoekintentie optimaal benut kunnen worden in een geïntegreerde strategie.
- De impact van AI en automatisering op de synergie tussen SEA & SEO.
- Hoe betere samenwerking tussen teams en databronnen kan bijdragen aan effectiviteit.
- Welke KPI’s en meetmethodes het best inzicht geven in de gecombineerde impact.
Deze sessie biedt een unieke kans om inzichten te delen en te leren van andere experts. De informatie die tijdens de bijeenkomst wordt gedeeld, blijft binnen de groep. Mogelijk bundelen we de belangrijkste anonieme inzichten in een artikel op ddma.nl.
Voor wie?
Ben jij Head of Search, Performance Marketing Manager, Teamlead SEA, Teamlead SEO, Head of SEO/SEA en werkzaam bij een adverteerder? Dan is deze Elite XL-sessie speciaal voor jou!
We nodigen maximaal 20 personen uit om deel te nemen, zodat er voldoende ruimte is voor een diepgaand en waardevol gesprek. We zien het liefst dat van ieder bedrijf zowel een SEO- als een SEA-specialist aanwezig is, om een evenwichtige en verrijkende discussie te bevorderen.
Praktische informatie
- Datum: Donderdag 19 juni
- Tijd: 15:00 – 18:00 uur
- Locatie: Hoofdkantoor ING, Bijlmerdreef, Amsterdam Zuidoost
Wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar loraineheijstek@ddma.nl.
We hopen je daar te zien!
Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie Search. Wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar loraineheijstek@ddma.nl