
Op donderdag 5 juni organiseert de commissie Data, Decisions en Engagement een exclusieve Elite sessie, gericht op het delen van inzichten, ervaringen en best practices rondom het meten van marketingeffectiviteit – met een specifieke focus op Marketing Mix Modeling (MMM).
Wat kan je verwachten?
Tijdens deze besloten rondetafelsessie gaan we samen met vakgenoten en experts de diepte in. We bespreken actuele uitdagingen in de markt én hoe je als organisatie effectief kunt starten met het inzetten van MMM voor betere besluitvorming en accountability richting CMO’s en CFO’s.
We brengen onder andere de volgende punten ter tafel:
- Hoe bepaal je welk type MMM het beste past bij jouw organisatie en marketingstructuur?
- Welke rol speelt stakeholder alignment in het succesvol inzetten van MMM binnen jouw organisatie?
- Hoe zorg je ervoor dat inzichten uit MMM niet op de plank blijven liggen, maar leiden tot actie
- Wat zijn volgens jou de grootste misverstanden over MMM binnen de markt?
- Welke combinatie van modellen en methodes werkt voor jullie het best – en waarom?
Voor wie?
Deze invite-only sessie is bedoeld voor senior marketeers, data-specialisten, strategen en beslissers die te maken hebben met accountabilityvraagstukken op marketinggebied
Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie Data, Decisions & Engagement Wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar esmeraldameijer@ddma.nl.