- Dit evenement is voorbij.
Wat gaan we doen?
Familievloggers, influencende basisschoolleraren, kindfluencers of influencer marketing gericht op kinderen. Allemaal voorbeelden van Influencer marketing voor en/of- door kinderen. Hoe ga je als marketeer om met kinderen in content, en hoe zit het precies met influencer marketing die voor kinderen bedoeld is? Waar ligt de grens in wat ethisch en juridisch verantwoord is? Kunnen we als sector een bepaalde verantwoordelijkheid nemen door bijvoorbeeld afspraken te maken?
Joyce Nafzger, Head of Influencer Marketing bij Familyblend zal de discussie aftrappen met haar ervaringen en ideeën over dit onderwerp. Naomi van der Louw, jurist bij DDMA en betrokken bij de duiding van de regels op www.influencerregels.com zal ook deelnemen.
De doelstelling van deze ‘Elite’ is dat we leren van elkaar. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en stellingen gaan we samen in gesprek over wat er wel en niet kan. Door hierover met elkaar te sparren, kunnen we van elkaar én met elkaar leren. Want wij geloven dat we samen de influencer marketing een stap vooruit kunnen helpen.
Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie Influencermarketing. Wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar liekewesselius@ddma.nl.