
Wat gaan we doen?
Het doel van deze sessie is om kennis en ervaringen te delen én samen te verkennen hoe organisaties hyperpersonalisatie schaalbaar, effectief en verantwoord kunnen inzetten.
- Op weg naar Hyperpersonalisatie
Wat is ieders route naar 1:1 personalisatie. Welke (slimme) keuzes zijn gemaakt en welke valkuilen zijn er. Waarom gaat de een linksaf en de ander rechts? - Volwassenheidsmodellen voor personalisatie
Hoe beoordeel je de maturity van personalisatie en datagedreven marketing? - Van rule-based segmentatie naar 1:1 personalisatie
Van simpele datapoints (zoals iemands favoriete kleur) tot complexe ML-modellen en decisioning-engines voor Next Best Action. Wanneer ben je er klaar voor? - Organisatie van personalisatie
Wie bepaalt nu eigenlijk wat een klant te zien krijgt, en hoe kan je organisatie snel schakelen om personalisatie te allen tijde relevant te maken?
Wat is een Elite?
De doelstelling van deze ‘Elite’ is dat er onderling kennis, inspiratie en ervaring over de inzet van data met elkaar wordt gedeeld. Door hierover met elkaar te sparren, kunnen we van elkaar én met elkaar leren.
Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie Data, Decisions & Engagement wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar esmeraldameijer@ddma.nl.