
Wat gaan we doen?
In een tijd waarin performance marketing en duurzaamheid vaak als gescheiden werelden worden gezien, laat KLM zien dat het ook anders kan. De luchtvaartmaatschappij integreerde emissiedata in hun PPC-strategie en wist daarmee niet alleen hun ROAS te verhogen, maar ook hun CO₂-uitstoot terug te dringen. Een uniek voorbeeld van value-based bidding met een maatschappelijke impact.
Tijdens deze Digital Talk nemen we je stap voor stap mee in deze innovatieve case. Hoe kwam deze strategie tot stand? Wat waren de technische en strategische uitdagingen? En hoe heeft KLM hun aanpak opgeschaald naar andere entiteiten binnen de groep, zoals Air France?
Onder begeleiding van moderator Renée Akkermans krijg je een kijkje achter de schermen van deze vooruitstrevende case. Uiteraard is er ook ruimte om vragen te stellen en te sparren over hoe jij deze learnings kunt toepassen binnen jouw eigen campagnes of organisatie.
Heb je de case al voorbij zien komen tijdens de Friends of Search Awards? Dan is deze Digital Talk alsnog een must. We gaan namelijk veel dieper in op de details, keuzes en inzichten die achter deze bekroonde strategie schuilgaan.
Sprekers
Aanmelden evenement
Login in om je gegevens automatisch in te vullen.