Wat betekent dat voor marketeers die dagelijks strijden om aandacht in een overvolle digitale omgeving? Hoe blijf je als merk relevant voor mensen die juist proberen minder tijd online door te brengen?
Tijdens deze DDMA Digital Talk gaan we hierover in gesprek met experts uit onderzoek, antropologie, sociologie en praktijk. Aan tafel zitten:
- Neil van der Veer, onderzoeksdirecteur bij Newcom
- Maxime de Jonge, cultureel antropoloog en ontwikkelingssocioloog bij HumanTales
- Tijs Timmerman, professor Marketing & Customer Experience bij Hogeschool Utrecht
- Moderatie: Luuk Ros, teamlead Content & Community bij DDMA
Samen bespreken we de belangrijkste bevindingen uit het DDMA Barometer-onderzoek en de implicaties voor de marketingpraktijk. Hoe verandert het consumentengedrag rondom aandacht? Welke signalen moet je als merk serieus nemen? En hoe kun je bouwen aan échte verbinding in een tijd van afnemende schermtijd?
Of je nu data-, media- of contentprofessional bent: dit gesprek helpt je begrijpen hoe de staat van consumentenaandacht er nu voorstaat, en wat dat betekent voor de nabije toekomst van marketingcommunicatie.
Sprekers
Aanmelden evenement
Login in om je gegevens automatisch in te vullen.