Spring naar content
Laden Evenementen

De manier waarop consumenten online naar informatie zoeken, is in rap tempo aan het veranderen. Waar Google jarenlang dé plek was om informatie te vinden, zien we nu een duidelijke verschuiving: vooral jongere generaties zoeken steeds vaker via socialmediaplatformen zoals TikTok en YouTube. 

De grenzen tussen Search en Social vervagen. Voor marketeers is het daarom essentieel om deze kanalen niet (meer) los van elkaar te benaderen, maar geïntegreerd in te zetten binnen een bredere digitale strategie. Hoe speel je hier slim op in? Wat werkt wel – en wat juist niet?  

Tijdens deze DDMA Afternoon Update op donderdag 30 oktober om 14:30 uur duiken we samen met experts in de wereld van social search. Sprekers van onder andere KPN, ING en TikTok delen hun inzichten, ervaringen en praktische tips om beter zichtbaar te worden via deze zoekkanalen, en hoe je deze ontwikkeling slim kunt integreren binnen je mediateams. Hoe zorg je voor een gezamenlijke aanpak?  

Programma (voorlopig) 

  • 14:15 – 14:30: Inloop 
  • 14:30 – 14:40: Welkom & Introductie 
  • 14:40 – 15:05 Presentatie KPN & ING 
  • 15:05 – 15:30: Presentatie TikTok 
  • 15:30 – 15:50: Presentatie TBD 
  • 15:50 – 16:15: Paneldiscussie  
  • 16:15 – 16:30: Wrap-up + afsluitende Q&A met publiek 
  • 16:30 – 17:30: Borrel 

Deze invite-only Afternoon Update is een initiatief van de Commissie Search en Social Media. Ben je geïnteresseerd in een uitnodiging voor dit evenement? Mail naar loraineheijstek@ddma.nl.

Praktische informatie

30 oktober @ 14:30 17:30

DDMA-kantoor

Wg-Plein 185, 1054 SC
Amsterdam,
+ Google Maps

Invite-only

Inclusief borrel

Deel dit evenement