Spring naar content
Laden Evenementen

We worden overspoeld door algoritmes en AI-gegenereerde content – razendsnel, generiek en in overvloed. In die drukte is het lastiger dan ooit om écht op te vallen met een eigen, onderscheidende boodschap. Maar juist daar ligt je kans. Want in een markt waarin iedereen publiceert, wint degene met visie, lef en creativiteit. 

We zien hoe contentstrategie meer dan ooit een samenspel is tussen mensen, processen, tools én technologie. Het vraagt niet alleen om creativiteit, maar ook om strategisch denken, organisatiekracht en de juiste inzet van AI en data. ixer.

Wat gaan we doen? 

Tijdens deze Creative Mixer onderzoeken we de rol van content in een door AI gedomineerde marketingwereld. We doen dat aan de hand van drie centrale vragen: 

  • Hoe ontwikkel je een futureproof contentstrategie die voorbij het generieke gaat? 
  • Wat vraagt dit van je processen, teams en tooling? 
  • Hoe benut je AI en data zó dat ze je creativiteit versterken – in plaats van vervangen? 

Voor wie?

Voor contentstrategen, marketeers, creatives en decision makers die klaar zijn voor een next step in hun contentaanpak. 

Sprekers

Matthijs Roumen

Freelance strateeg

Patrick Klerks

Drs. in AI & Oprichter van Online Slimmerik

Praktische informatie

23 oktober @ 15:00 17:30

Inloop vanaf 14:45 uur

DDMA-kantoor

Wg-Plein 185, 1054 SC
Amsterdam,
+ Google Maps

Kosten
Gratis voor leden,
€100,- voor niet leden

Let op: er zijn maximaal 40 plaatsen beschikbaar. Wees er dus snel bij.

Deel dit evenement

Login in om je gegevens automatisch in te vullen.

Login