Spring naar content
Laden Evenementen

De bovenstaande vragen heeft de DDMA Commissie Conversational AI voorgelegd aan beslissers in het Nederlandse bedrijfsleven via een onafhankelijk onderzoek. Tijdens de Meetup gaan we over deze vragen aan de hand van stellingen in debatvorm in gesprek, zodat we zoveel mogelijk van elkaar kunnen leren en meer te weten komen over de succesfactoren van Conversational AI, maar ook de valkuilen. Om alvast een tipje van de sluier te lichten; de volgende twee stellingen komen in ieder geval aan bod: 

  1. Conversational AI zal de beleving van menselijk contact nooit overstijgen 
  1. Organisaties met een klantcontactcenter die geen Conversational AI gebruiken, zullen niet overleven 

Deze interactieve en inspirerende middag gaat je veel concrete handvatten opleveren om morgen al succesvoller te zijn met Conversational AI. Niet alleen als het gaat om de toepassingen, maar ook gericht op de impact op jouw organisatie. Het programma ziet er als volgt uit: 

  • 13:45 – Start + drankje 
  • 14:00 – 14:10 – Welkomstwoord door Marco Wolters (Abbi Insights) en Lune Veldhuizen (DDMA)  
  • 14:10 – 14:20 – Inleiding Robin Hogenkamp (VodafoneZiggo) 
  • 14:20 – 14:50 – Onderzoeksresultaten en debatspelregels 
  • 14:50 – 15:00 – Pauze 
  • 15:00 – 16:00 – Debatstellingen 
  • 16:00 – 17:00 – Netwerkborrel  

Doelgroep

Strategisch, product owners, MT en overige vakgebieden binnen CX, Customer contact/klantenservice, conversation design, conversational AI, customer feedback, omnichannel customer journeys. 

Praktische informatie

15 oktober @ 13:45 16:00

Abbi Insights

Reduitlaan 27
Breda, 4814 DC Nederland
+ Google Maps

Kosten
DDMA-leden: gratis
Niet DDMA-leden: €100

Deel dit evenement

Aanmelden evenement

Login in om je gegevens automatisch in te vullen.

Login