Spring naar content

DDMA MEMBER ONLY – Experimentation Heroes ’24 – Els Aerts – Seven Deadly Sins of User Research

Inloggen Word lid

Is jouw organisatie nog geen DDMA-lid?

Dit zijn de voordelen van het lidmaatschap:

  • Vergroot je marketingkennis
    Gratis of met korting naar ruim 70 kennissessies per jaar, volg een masterclass, lees een artikel, doe mee aan een onderzoek of neem deel aan een op maat gemaakte in-house workshop.
  • Maak gebruik van juridisch advies
    Toegang tot het juridisch loket, spar met onze legal counsels over wetgeving rondom privacy en AVG.
  • Netwerken
    Kom in contact met 360 andere organisaties en hun experts uit de data en marketingbranche.
  • Blijf op de hoogte
    Zorg ervoor dat je als eerste op de hoogte bent van de ontwikkelingen binnen de datagedreven marketingbranche, op het gebied van technologie, regelgeving en ethiek.
  • Belangenbehartiging
    Wij voeren doorlopend gesprekken in Den Haag en Brussel om het maatschappelijke en politieke draagvlak voor data-driven marketing te vergroten en de toekomst van de sector te borgen.
  • Breng de sector naar een hoger niveau
    Deel jouw kennis en expertise en neem plaats in één van onze commissies en Member Meetups of denk mee over zelfregulering.
  • Behaal het Privacy Waarborg-keurmerk
    Laat zien dat je op een verantwoorde manier met consumentendata omgaat met het Privacy Waarborg.
  • Positioneer je merk
    Verbind je naam en netwerk aan de grote DDMA-events als sponsor.
  • Gratis licenties
    Krijg toegang tot het Nationaal Postregister (ter waarde van €1.939) en het Overledenregister (ter waarde van €1.662)

Andere interessante evenementen van DDMA

Lees meer

Privacy-Centric AdTech Summit 2025

Amsterdam
13 februari – 13:00 uur
Lees meer

DDMA Connect: Membership Meetup

Amsterdam
25 maart – 10:00 uur
Lees meer

DDMA Connect: Membership Meetup

Amsterdam
1 juli – 10:00 uur