Overzicht Actueel

Pieter Meijer (Pervorm) nieuw bestuurslid DDMA

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing, is Pieter Meijer benoemd als nieuw bestuurslid. Meijer is digital marketing specialist en momenteel werkzaam als CEO bij Pervorm. Door zijn jarenlange ervaring is hij zich zeer bewust van het belang van de inzet van data in marketing:

“De urgentie van het gebruik van data is voor veel adverteerders nog niet vanzelfsprekend. Het gevolg is dat de consument advertising steeds meer buiten sluit waardoor het lastiger wordt om goede resultaten te blijven halen. Het tegengaan van deze ontwikkeling kan door de beter te acteren op verzamelde data in bijvoorbeeld communicatie of productontwikkeling.”  

Directeur Diana Janssen is erg blij met het aantreden van Pieter Meijer als nieuw bestuurslid. “DDMA richt zich zowel op de mensen binnen een organisatie die op de achtergrond druk zijn met de eigen data als ook op de marketeer. Tussen die 2 groepen is er nog een te groot gat waardoor adverteerders niet het optimale rendement behalen. Met Pieter als bestuurslid zal er meer focus komen op het bij elkaar brengen van die 2 groepen.”

Amsterdam, 22 juni 2016 – Tijdens de Algemene Ledenvergadering van DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing, is Pieter Meijer benoemd als nieuw bestuurslid. Meijer is digital marketing specialist en momenteel werkzaam als CEO bij Pervorm. Door zijn jarenlange ervaring is hij zich zeer bewust van het belang van de inzet van data in marketing:

“De urgentie van het gebruik van data is voor veel adverteerders nog niet vanzelfsprekend. Het gevolg is dat de consument advertising steeds meer buiten sluit waardoor het lastiger wordt om goede resultaten te blijven halen. Het tegengaan van deze ontwikkeling kan door de beter te acteren op verzamelde data in bijvoorbeeld communicatie of productontwikkeling.”  

Directeur Diana Janssen is erg blij met het aantreden van Pieter Meijer als nieuw bestuurslid. “DDMA richt zich zowel op de mensen binnen een organisatie die op de achtergrond druk zijn met de eigen data als ook op de marketeer. Tussen die 2 groepen is er nog een te groot gat waardoor adverteerders niet het optimale rendement behalen. Met Pieter als bestuurslid zal er meer focus komen op het bij elkaar brengen van die 2 groepen.”